Lucchini Annunzia l'Ordini Europei

Lucchini, un produttore d'acciaio longu basatu in Italia, hà annunziatu ch'ellu hà ricevutu ordini di rails d'acciaio da novi mercati è da i so clienti regularmente, è hà rinfurzatu a so pusizioni in u mercatu. Sicondu questu, i funzionari di Lucchini anu dichjaratu ch'elli anu ricevutu un ordine di 80 milioni d'euros da i Ferroviari Italiani, è chì l'ordine indicatu chì Lucchini mantene a so cumpetitività vis-à-vis i pruduttori stranieri.

Lucchini hà annunziatu recentemente chì hà ancu ricevutu ordini da Francia, Inghilterra, Romania, Bulgaria, Croazia è Turchia, chì risponde à 70 per centu di i so bisogni ferroviari da Lucchini. Lucchini hà ancu annunziatu ch'ella hà da cuntinuà à furnisce à e ferrovie naziunali svizzere sia in ferrovia standard sia in ferrovia ad alta velocità per tuttu u 2013. U fabricatore ferroviariu di Piombino hè previstu di esse occupatu cù a produzzione di ordini esistenti finu à a prima mità di u 2013.

Dichjarà ch'ellu hà u scopu di aumentà a so prisenza in i mercati d'oltremare utilizendu e so cunnessione à i porti, Lucchini hà annunziatu ch'ellu hà ricevutu recentemente un ordine di 12.000 m di ferrovia da l'Argentina è 40.000 m da l'Algeria. Lucchini prevede di spedire un totale di 2012 50.000 m di rails à l'Emirati Arabi Uniti per prughjetti ferroviari in Abu Dhabi à a fine di u XNUMX.

Dichjarà ch'elli stimanu strettamente i prughjetti d'investimentu ferroviari in l'ASEAN è i paesi africani, Lucchini riceve ancu ordini da Malaysia è Nigeria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*