U prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas hè finitu in 2015

Habib Soluk, sottusegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas serà finitu in 2015. Dichjarà chì a distanza trà Ankara è Sivas serà ridutta à 2 ore cù u prugettu, Soluk hà dettu: "In a nostra visione 2023, pensemu à cunnette Kırıkkale à e nostre regioni orientali cù un trenu d'alta velocità". disse.
Habib Soluk, Sottosegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hè ghjuntu à Kırıkkale per visità u guvernatore Ali Kolat. Fornendu infurmazioni nantu à u travagliu realizatu da u Ministeru di i Trasporti, Soluk hà dettu chì Kırıkkale hè unu di i centri di trasportu impurtanti. Dichjarà chì sempre attribuisce impurtanza à Kırıkkale, Soluk hà dichjaratu ch'ellu seguita strettamente i prughjetti in Kırıkkale è travaglia per a custruzzione di i prughjetti. Soluk hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u prugettu: "Quandu l'avemu fighjulatu, Kırıkkale hè u puntu di traversu di l'autostrada di parechje pruvince è si trova à mezu à a Turchia. Kırıkkale, chì unisce u nordu à u sudu è l'ouest à l'est, hè di grande impurtanza per noi. Per quessa, aghju attribuitu impurtanza à i travaglii di l'autostrada realizati in Kırıkkale è i seguitu personalmente.
Dichjarà chì u trenu d'alta velocità passerà ancu per Kırıkkale, Soluk hà nutatu chì stanu travagliendu in prughjetti più impurtanti per Kırıkkale. Soluk hà dettu: "U nostru prughjettu di u trenu d'alta velocità cuntinueghja à piena velocità. Cù u prugettu chì realiceremu, a distanza trà Ankara è Sivas serà ridutta à 2 ore. U nostru prughjettu di u trenu à alta velocità passerà ancu per Kırıkkale. Tuttavia, simu cunsiderendu prughjetti megliu per Kırıkkale. Per esempiu, pensemu à cunnette Kırıkkale à e nostre regioni orientali cù un trenu d'alta velocità. Di sicuru, questu hè u nostru scopu per u 2023, ma ghjunghjemu stu scopu. Cù a nostra visione di u 2023, u trasportu in tutte e nostre cità hà da migliurà è hà una bona apparenza ". disse.
OBIETTIVI 2023 È 2035
U sottusegretariu Soluk hà dettu chì u so scopu per u 2035 hè 32 mila chilometri di strade divise in Turchia è hà dettu: "Attualmente, avemu righjuntu 17 mila 500 chilometri di strade divise. "U nostru scopu per 2023 hè 22 mila 500 chilometri". disse.
Enfatizendu chì a quantità monetaria di l'investimenti fatti da i so ministeri in l'ultimi 10 anni hè di 123 miliardi di lire, Soluk hà fattu a seguente dichjarazione: "Quandu avemu vistu a distribuzione di questu, vedemu chì u 72 per centu hè stata spesa solu in autostrade. Questa hè l'evidenza più impurtante chì mostra quantu impurtanza u nostru guvernu attribuisce à l'autostrade. In i primi anni di a Republica, e strade sò state custruite cù a cunniscenza di "fà a strada, lasciate i roti rotulà", ma oghje, a custruzzione di strada di qualità cù u massimu cunfortu di guida hè diventata a priorità più impurtante di l'Autostrade. Perchè u nostru populu vole questu. "A ghjente và in u mondu sanu è vede u travagliu fattu è a qualità di e strade, è volenu chì e strade cusì belle esse custruite in u so paese".
Soluk hà datu assai più impurtanza à e ferrovie, enfatizendu chì una parte di a carica deve esse trasferita à e ferrovie è alcune à u mare, è hà dettu: "Avemu da stabilisce un sistema di trasportu equilibratu trà questi". disse.

Fonte: TIME

1 Comment

  1. Sapete, sta data duvia vene in u 2014, si allunga ogni mese..

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*