A stazione di treni d'alta velocità di Ankara serà cum'è una basa spaziale

cum'è una nave spaziale
cum'è una nave spaziale

L'unica offerta per l'offerta di stazione di treni d'alta velocità, chì pare una "base spaziale" da esse custruitu in Ankara, hè vinuta da u partenariatu Limak Construction-Kolin Construction-Cengiz Construction. E fonti di TCDD anu indicatu chì una sola offerta per a stazione, chì serà cumpletata in 2 anni, ùn pone micca un prublema di cumpetizione è hà dettu: "L'offerta hè stata presa in considerazione. "Hè statu vistu chì i so documenti eranu cumpleti", disse.

In u quartu di l'offerta, chì prima era tenuta 3 volte cù rinvii, u direttore generale di TCDD İsmet Duman era u presidente di a cumissioni. Duman hà nutatu chì u mudellu di build-operate-transfer (BOT), chì hè statu appiicatu cù successu in a custruzzione di l'aeroporti finu à a data, serà applicatu per a prima volta in un prughjettu di ferrovia, è se stu prughjettu hè cumpletu cù successu, applicàranu. u mudellu BOT à prughjetti futuri ancu. Ricordendu chì e cumpagnie 10 anu ricivutu specificazioni per l'offerta, Duman spiegò chì l'unica offerta hè vinuta da u partenariatu Limak Construction-Kolin Construction-Cengiz Construction.

Spieghendu chì u periodu di custruzzione ùn pò esse più di 2 anni secondu e specificazioni, Duman hà dettu chì a pruposta di u periodu di operazione serà aperta dopu chì l'esami è e valutazioni necessarii sò fatti.

E fonti di TCDD anu indicatu chì una sola offerta ùn pone micca un prublema di cumpetizione è hà dettu: "L'offerta hè stata aperta à u publicu. Dunque, ùn ci hè micca prublema di cumpetizione. L'offerta hè stata cunsiderata. I so documenti sò stati trovati cumpletu. "Apriremu l'offerte finanziarie à a stampa prestu", disse.

Limak İnşaat Sanayi AŞ-GMR Joint Venture Group è u partenariatu İçtaş-Cengiz İnşaat avianu presentatu un'offerta per l'offerta di a Stazione Ferroviaria di Alta Velocità di Ankara. U Ministeru di i Trasporti ùn hà micca truvatu l'offerta tenuta in marzu, in quale u gruppu di joint venture İçtaş-Cengiz hà fattu a megliu offerta, cum'è "appropriata". L'offerta hè stata successivamente annullata da TCDD.

In l'offerta precedente (da Ankara), l'imprenditore serà datu 2.5 dollari + IVA per passageru nantu à u bigliettu. U periodu era limitatu à 7 anni. U periodu di garanzia di u passageru hè statu aumentatu da 7 anni à 14 anni in questa offerta. A quantità da esse pagata per passageru era 1.5 dollari + VAT. U cuntrattu serà assicuratu per 14 milioni di passageri in 80 anni.

A stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara serà custruita nantu à a terra trà Celal Bayar Boulevard è l'edificiu di a stazione esistente. Serà custruitu nantu à una superficie di 21 mila metri quadrati. A stazione, chì avarà una capacità di 50 mila passageri à ghjornu è 15 milioni di passageri à l'annu, avarà salotti di passageri è buffet à u pianu di terra. Dopu chì e linee in a stazione esistente sò spustate, a nova stazione averà 12 linee di treni d'alta velocità, 420 linee cunvinziunali, 6 suburbani è treni di merci di 4 metri di lunghezza, induve 2 treni d'alta velocità ponu dock à u stessu tempu. A stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara è a stazione esistente seranu aduprate in coordinazione, è i dui edifici di a stazione seranu cunnessi sotterranei è sopra a terra. Sicondu u prugettu, un tunnel cù una passerella mobile serà custruitu da a stazione Maltepe di u sistema di trasportu publicu di ferrovia leggera Ankaray à u novu bastimentu di a stazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*