In Izmir, u Metro hè diventatu cusì prima ch'ellu sia apertu!

E discussioni annantu à u "scandalu di u metro", chì hè statu u focu di discussioni in Izmir per un bellu pezzu, sò infinite. U statu deplorable di l'Hospital Militari è di e stazioni Nokta, chì sò dichjarati pronti da l'autorità è aspittendu chì u ghjornu sia apertu, stupisce quelli chì li vedenu. U statu abbandonatu di e duie stazioni riflessu in i nostri lenti riassume chjaramente u statu attuale di l'approcciu di u guvernu lucale in Izmir.

Ùn ci sò micca precauzioni à l'entrata di e stazioni, è quellu chì vulete pò facilmente andà à l'entrata di u tunnel, chì hè chjusu cù persiane. Mentre l'accessu faciule pò esse ottenutu per via di l'escalators è l'entrata di u tunnel, nè precauzioni nè signali d'avvertimentu ponu esse truvati. In novu, ùn ci hè un ufficiale intornu à a stazione o à a so entrata, è mancu una camera hè stata stallata per a sicurità.

U prughjettu di u metro, chì hè statu realizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù grandi difficultà è custa un investimentu di un milione di dollari, cuntinueghja à infurià i citadini in u so statu dilapidatu, abbandunatu è dilapidatu. Sicondu u cummerciante, hè passatu circa un mese ch'ellu si lagnava di a situazione. Tuttavia, ùn pudianu fà sente a so voce. Trasmettenu a listessa situazione à l'autorità chì sò ghjunti à inspeccionà e stazioni circa duie settimane fà, ma di novu, nisun travagliu hè statu fattu.

I muri di a stazione sò stati dipinti cù pittura spray da persone micca identificate. I finestri di l'ascensore, chì serviranu à i disabili, sò stati rotti è frantumati senza penseru. Sicondu u cummerciante, i pannelli esterni di l'elevatori sò stati arrubati da i scrap dealers. Cum'è s'ellu ùn era micca abbastanza, i buttigli di basura, terra è licore accumulati nantu à e scale di a stazione palesanu a contaminazione.

Ciò chì lascia veramente un puntu d'interrogazione in mente hè per quessa chì a municipalità, chì hà fattu tantu sforzu per custruisce u metro, ùn hà micca dimustratu a listessa cura di prutege lu. Mentre chì u metro, chì hè statu lasciatu senza vigilanza prima ch'ellu sia apertu è hè statu lasciatu senza cura senza piglià alcuna precauzione, hè diventatu cusì, chì succede dopu ch'ellu hè apertu ? Quandu è quale hà da piglià a cura di e stazioni di metro, chì sò frequentate da ubriachi è vita notturna ?

Fonte: Ghjurnale Yenigun

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*