Pianu maestru di trasportu di Erzurum

A mobilità di a pupulazione è di e merchenzie hè pussibule solu cù una « rete stradale » adatta à sta mobilità. L'urbanizazione, invece, hè strettamente ligata à a reta stradale chì permette u trasportu. Per quessa, a "pianificazione di trasportu" di a cità deve esse fatta inseme cù i "piani di zoning (usu di a terra)".

A nostra cità si trova in a pusizioni di una « cità regiunale » chì pò attrae a so regione piuttostu chè una cità mediocre. Siccomu hè un centru amministrativu, ecunomicu è cummerciale, a cità hà una alta mobilità di persone è di merchenzie.

Cù i so munumenti storichi, bellezze naturali, strutture sanitarie, campus universitarii, impianti sportivi è stabilimenti industriali, a cità diventa ghjornu per ghjornu un "centru d'attrazione".

In ogni casu, ci sò prublemi in u trasportu in a cità, chì hè diventatu un centru di attrazione, è hè stimatu chì questi prublemi cresceranu s'ellu ùn hè micca pigliatu e precauzioni necessarie. A pupulazione rurale / paese hè in diminuzione, è una populazione significativa migra in a cità ogni annu.

Ci hè bisognu di una pianificazione seria in quantu à l'investimenti di trasportu è infrastruttura. Ogni attività di pianificazione chì risponde à i bisogni di ogni ghjornu, ma ùn hè micca longu, ùn hà micca chance di successu. Per quessa, u Pianu Maestru di Trasportu Erzurum deve esse preparatu, cù "l'annu di destinazione" essendu 2030.

Principii di u Pianu Maestru di u Trasportu

I principii di u Pianu Maestru di u Trasportu ponu esse elencati cum'è seguente:

sistema di trasportu di a cità; Hè pianificatu dandu priorità à u trasportu di e persone in u modu "più ecunomicu", "più veloce" è "sicuru", micca i veiculi.

U sistema di trasportu hè dispostu nantu à a basa di "esigenze di trasportu".

In cunfurmità cù u sviluppu di a cità, "linei di furnimentu" sò creati in a direzzione nordu-sud per sustene e linee di u Sistema Ferroviario pianificate in a direzzione est-ovest.

Pianu maestru di trasportu

U Pianu Maestru di Trasportu hè a pianificazione di "esigenze di trasportu" à u livellu più ragiunate pussibule, basatu annantu à "infrastruttura di trasportu" è "tipu d'usu di a terra". U Pianu Maestru di u Trasportu hè un studiu in u quale u sistema di trasportu hè pianificatu in generale, è chì crea una idea basata nantu à e previsioni à longu andà nantu à e dati reali di ogni ghjornu.

In u nostru paese, assai attività di pianificazione sò state realizate in l'ultimi anni 50 per u scopu di pianificà u trafficu urbanu è i sistemi di trasportu. Queste attività sò generalmente realizate sottu nomi cum'è "studiu di trasportu", "pianu di trasportu", "pianu maestru di trasportu" o "pianu maestru di trasportu".

I studii di "studiu di trasportu" preparati per l'investimenti di trasportu in e grande cità dapoi l'anni 1960 cuntinueghjanu cù i nomi cum'è "pianu maestru di trasportu", "pianu maestru di trasportu" è "pianu maestru di trasportu", in quale e dimensioni di trasportu di i piani di l'usu di a terra eranu. ancu esaminatu dopu à l'anni 1980. . Certi di i piani preparati cù nomi diffirenti sò arregistrati cum'è note di piè di pagina.

U Pianu Maestru di Trasportu hè preparatu cunsiderà e seguenti tappe:

Analisi di u Sistema di Trasportu Esistente è Studiu di Trasportu, Determinazione di l'Annu Target, Decisioni di l'Usu di a Terra è Determinazione di u Pattern d'Usu di a Terra, Situazione attuale è Aspettativa, Studiu di Studiu Analisi di Traffic Regioni è Previsioni di a Demand di Passeggeri Trasportu, Pianu Maestru è Pianu Maestru Harmony, Formazione di mudelli di trasportu

Fonte: ENER Thought and Strategy Association

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*