Viaghjà in Turchia hè avà più faciule cù i biglietti Eurail Pass

Pass Eurail
Pass Eurail

Da u 1 di ghjennaghju, Turchia serà inclusa in i biglietti Eurail Pass, chì furniscenu roaming illimitatu in Europa per ferrovia. In altre parolle, serà assai più faciule per i turisti stranieri per entre è viaghjà in Turchia in trenu.

Da u 1 di ghjennaghju farà parte di a reta Eurail Global chì gestisce è cummercializa i biglietti Eurail Pass. I turisti chì viaghjanu per l'Europa puderanu passà facilmente in Turchia via Bulgaria. I biglietti seranu ancu validi nantu à i treni TCDD chì circulanu in Turchia.

Inoltre, in questu modu, ancu se Turchia ùn pò micca diventà un membru di l'Unione Europea, serà una parte di un'altra istituzione europea.

I biglietti Eurail Pass coprenu attualmente 24 paesi. Cinque altri paesi vicini ponu esse coperti da Eurail cù biglietti ausiliari chjamati Select Pass.

U direttore di marketing di Eurail, Ana Dias e Seixas, hà dettu in una dichjarazione scritta: "TCDD vole fà cunnosce a so rete ferroviaria in espansione fora di Turchia. Eurail Group offre ancu a megliu piattaforma in questu sensu in mercati cum'è l'America di u Nordu ".

Questu ùn hè micca l'unicu cambiamentu in a cobertura di Eurail Pass. U trenu d'alta velocità Westbahn, chì hè statu recentemente messu in serviziu trà Salzburgu è Viena, uniscerà ancu à u gruppu è serà a prima cumpagnia di treni privata in Eurail. A ferrovia naziunale francese SNCF lascià u Passu Select. Quelli chì vulianu viaghjà in Francia anu da cumprà un Pass Globale o Regionale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*