A bona nova di Eid in 13 machinisti da Izban

İZBAN A.Ş. A so gestione hà scontru cù 13 machinisti, chì i so cuntratti di u travagliu avianu terminatu a semana passata per a causa chì avianu agitu senza fundamentu legale. I meccanichi, chì avianu prima emessu una dichjarazione scritta è scusatu à u populu di Izmir, sta volta İZBAN A.Ş. Hà dumandatu u pardonu da u Cunsigliu di Amministrazione.

I machinisti, chì e dumande di riunione sò state accettate da u Direttore Generale di İZBAN Sabahattin Eriş è u Direttore Generale Adjuntu Sönmez Alev, sò ghjunti à l'Edificiu di a Sede di İZBAN in Çiğli ieri à meziornu. I machinisti, chì e dumande di riunione sò state accettate, anu trasmissu à u cunsigliu di direzzione chì vulianu amnistia da u populu di İzmir in a riunione, chì durò circa 45 minuti, è esigenu di vultà à u travagliu scusendu.

İZBAN A.Ş. U Cunsigliu di Amministrazione, invece, hà assicuratu u reimpiegu di 13 machinisti chì anu realizatu i so sbagli. 13 meccanichi, chì anu ricivutu i so vestiti ufficiali subitu dopu à a riunione, prima sparte a bona nutizia cù e so famiglie è poi turnonu à u travagliu.

13 meccanichi anu fattu un comunicatu di stampa sta volta induve avianu fattu azzione prima, è İZBAN A.Ş. Hà ringraziatu a so gestione: "Entramu in vacanze cù e nostre famiglie felici. Scusemu una volta di più per ciò chì avemu fattu à u populu di Izmir. Mentre chì u prucessu in quantu à l'accordi cullettivi cuntinueghja è eramu aspittendu chì a decisione sia emessu da u Cunsigliu Supremu di Arbitrazione, ùn duvemu micca fà una tale mossa. Ringraziemu u nostru cunsigliu di direzzione per a so comprensione ".

İZBAN A.Ş. U direttore generale Sabahattin Eriş hà enfatizatu chì ci hè statu un prucessu illegale per via di i ghjovani è entusiasti machinisti, è hà dettu: "Hè assai impurtante per i nostri meccanichi di scusà a ghjente di Izmir. Prima di l'Eid-al-Adha, avemu assicuratu chì i nostri machinisti dà una bona nutizia à e so famiglie mentre decide di vultà. Avemu finitu stu prublema di famiglia scusendu di novu à u populu di Izmir in nome di i nostri machinisti ".

U subdirector generale Sönmez Alev hà dichjaratu chì l'avvenimenti di u 15 d'ottobre anu avutu un impattu negativu nantu à a ghjente di a cità è hà dettu: "Avemu pigliatu misure inseme cù u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, a Municipalità Metropolitana di İzmir è TCDD, mentre utilizendu tutte e cose. i mezi à a nostra dispusizione per superà sti prublemi. Una di e decisioni chì avemu fattu in u prucessu hè a terminazione di i cuntratti di u travagliu di 13 di i nostri cunduttori chì anu causatu questu. Prima di tuttu, u populu di Izmir avia bisognu di u pirdunu di u populu di Izmir per via di stu prublema. Avemu dettu una volta di più a grandezza di u populu di Izmir à i meccanichi 13 chì anu dumandatu à scuntrà cun noi è dumandanu u so perdonu da u populu di Izmir. In u risultatu, avemu furnitu u so ritornu à İZBAN A.Ş. İZBAN A.Ş. hè una struttura corporativa chì si cunvene à İzmir cù a presenza di dui grandi putenzi daretu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*