Migliuramentu di e Linee Ferroviarie esistenti in Konya

Konya-Karaman II, chì accelerà u trafficu ferroviariu trà Konya è Karaman. A custruzzione di u Prughjettu di Linea Ferroviaria principia in 2014. U prughjettu, chì u prucessu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) hà iniziatu, serà finitu in 2017.

Cù u prugettu pianificatu da TCDD 6th Direzzione Regiunale, una linea parallela serà aghjuntu à a linea ferroviaria esistente Konya-Karaman. Cù u prugettu da esse cumpletu, u numeru di viaghji da 19 nantu à a linea ferroviaria esistente Konya-Karaman serà aumentatu à 34. Per quessa, u numeru di viaghji di trasportu, chì era 15, cresce à 20 à a fine di u prugettu.

I travaglii di trasportu di merci à doppia pista di Konya-Mersin duveranu esse iniziati: Per furnisce una logistica rapida trà Konya-Mersin à u Portu di Mersin è a zona franca, deve esse stabilita una infrastruttura à doppia pista adattata per u trasportu di containeru trà e duie pruvince.

U trasportu di passageri è merci trà Konya-Mersin via a stazione di Yenice pò esse ritardatu per via di a piena capacità di a linea esistente trà Ulukışla è Yenice. Per purtà una suluzione radicali à stu prublema, i travaglii chì facenu signalà e linee Toprakkale-Adana-Mersin è Yenice-Ulukışla-Boğazköprü duveranu esse cumpletati. In u scopu di a signalazione, u sistema di telecomunicazione di u segmentu dettu deve ancu esse rinnuvatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*