Chì ghjè l'ultima situazione in l'opere di treni à alta velocità Adapazarı-Ankara?

Chì ghjè l'ultima situazione in l'opere di treni d'alta velocità Adapazarı-Ankara: I studii per u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul per cunnette direttamente à u 3u ponte da u nordu dopu à Sakarya cuntinueghjanu.

Una attenzione particulare hè pagata à a Falla di l'Anatolia di u Nordu in i studii realizati nantu à una strada di 132 km. Un travagliu meticuloso hè fattu nantu à a strada per fà a resistenza à i terrimoti.

U trenu d'alta velocità, chì viaghjà à una vitezza di 250 km à l'ora, passerà à traversu tunnelli cù una lunghezza tutale di 50 km nantu à sta strada. In più di i tunnel, ci sò 15 strutture viaduct.

Fighjendu a strada, pò esse predichendu ciò chì e strutture di u tunnel è u viaductu puderanu esse cum'è in certi rotte parallele à l'autostrada TEM.

Tutti i studii seranu finiti in Aostu è sottumessi à l'amministrazione per appruvazioni. U scopu di cumpiimentu di u prugettu, chì serà messu in licitazione dopu l'appruvazioni di l'amministrazione, hè 2023.

Finu à u 2023, u corridor esistenti di treni à alta velocità Köseköy-Gebze cuntinuerà.

L'obiettivu più impurtante di u trenu à alta velocità serà di ghjunghje à Ankara direttamente da Adapazarı. Per questu, u corridor Mudurnu-Çayırhan-Ayaş-Sincan serà utilizatu.

Surghjente: http://www.sakaryarehberim.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*