Cunnessione ferroviaria à u portu Gemlik

Cunvincendu TCDD à cunnette Gemlik è i so porti à a ferrovia è prumettendu di stabilisce una linea induve i treni di merci curriranu, Borusan Lojistik averà investitu 3 milioni di dollari in u portu in cinque anni quandu compie i so investimenti "Fase 230". U scopu di Borusan hè di ripiglià u so vicinu Gemport è di diventà una parte di l'ecunumia crescente di u Marmara Meridionale.

Borusan Lojistik vole mantene a so crescita in a gestione portu acquistendu u so vicinu Gemport, situatu in Gemlik. Dicendu chì anu investitu 250 milioni di dollari in u portu chì pussede in Gemlik, Borusan Logistics Deputy General Manager İbrahim Dölen hà dettu: "In quantu Borusan, pensemu chì avemu ghjuntu à l'ultima volta in a vendita di Gemport Port, chì appartene à Isbank di Turchia. Ancu s'ellu ùn uttene micca Gemport, seremu interessate in altre offerte di vendita di portu chì sò in linea cù a nostra strategia di crescita ".

Sparte l'investimenti di u gruppu è i sviluppi in u settore logisticu cù u settore, Borusan Logistics Deputy General Manager di Port Management and International Transport İbrahim Dölen era più entusiasmu di l'investimenti ferroviari di TCDD. Esprimendu a so eccitazione, Dölen cuntinuò e so parolle cusì:

"Avemu statu in discussioni cù u Ministeru di i Trasporti è i funzionari di TCDD per un tempu per cunnette Gemlik è i so porti à a ferrovia. L'accettazione di portà i treni di merci in a regione Gemlik in u pianu d'investimentu ferroviariu 2023 hè un sviluppu piacevule. I prughjetti sò stati aghjurnati. Avemu dettu chì dariamu u nostru megliu sustegnu per mette in opera stu prughjettu in 2014 è 2015. Stu prughjettu hè u prughjettu di trasferimentu di 30 milioni di tunnellate di carica annuali da a strada à a ferrovia in Gemlik. Siccomu u voluminu di carica in a regione aumenterà in cunfurmità cù l'obiettivu di u cummerciu esteru di u 2023, un disastru ambientale assai impurtante serà impeditu cù questa cunnessione ferroviaria. Inoltre, u fattu chì ci hè una cunnessione ferroviaria à una regione induve l'industria di l'automobile hè cuncentrata riducerà i costi di logistica di questi industriali. Assicurà l'arrivu di novi mudelli per a produzzione in Turchia. Credu chì a cunnessione di Gemlik è Bursa à e ferrovie hè più impurtante chè l'investimenti chì facemu in i porti ".

Dichjarà chì Borusan hà determinatu una strategia di crescita seguendu da strettu questi sviluppi, Dölen hà dettu: "Avemu travagliatu nantu à u prughjettu di u Port Borusan, induve pudemu fà ciò chì pudemu fà finu à u 2023, secondu i cambiamenti ecunomichi. U nostru prughjettu d'investimentu, chì hà truvatu a fase 5
digià dispunibule ", disse.

Dichjarà chì Borusan Lojistik hà fattu investimenti seri in l'aumentu di a capacità portuali dapoi u 2000, İbrahim Dölen hà dichjaratu chì anu fattu un investimentu di 130 milioni di dollari in e prime duie fasi è hà dettu: "Avemu alluntanatu a strada per l'industria di l'automobile in u Sud di Marmara. regione, in particulare in Bursa. Avemu aumentatu u numeru di esportazioni di l'automobile à 200 mila unità annu. Cuntinuemu l'investimentu chì avemu principiatu u 1 di ghjennaghju di u 2012, chì chjamemu a Fase 3. Questu hè un prughjettu d'investimentu di 2 milioni di dollari chì copre 3-115 anni. Avemu realizatu $ 40 milioni di u prugettu questu annu è compie u restu in l'annu prossimu. Cusì, l'investimentu fattu in u portu di Borusan righjunghji 230 milioni di dollari in cinque anni. Dopu à sta fase, avemu aumentatu u voluminu di l'affari annuali di gestione di container da 250 mila teu à 2013 mila in 400. Cù l'equipaggiu da aghjunghje, aumenteremu a nostra capacità à 2014 mila teu in 600 ".

"Comu si Gemport hè finitu"

Dichjarà chì sò ancu interessati à l'offerta di vendita di Gemport, Dölen hà dettu: "Com'è Borusan, pensemu chì avemu ghjuntu à l'ultima volta. Cù l'acquistu di Gemport, i nostri investimenti in a gestione di u portu ghjunghjeranu à dimensioni seri. Notificazioni nantu à a compra seranu fatte in una settimana o duie ", disse. Quandu hà dumandatu s'ellu avarianu cumprà un altru portu, Dölen hà dettu: "Ùn avemu micca pensatu à cumprà un altru portu cù a nostra strategia attuale. Quandu l'offerte di vendita di u portu sò ricevute, valutemu s'ellu sò adattati per a nostra strategia, ma Gemlik hà una impurtanza speciale per noi. Hè una regione cù grandi stabilimenti industriali è i stabilimenti di produzzione di Borusan Group sò situati quì. Da una struttura chì serve l'affari di u gruppu, avemu diventatu un portu chì serve solu 30 per centu di u gruppu oghje. Se ùn cumprà micca Gemport, pudemu esse interessatu in altri investimenti portu chì saranu messi in offerta ", disse.

Serà u primu "portu verde"

Esprimendu chì anu una missione di esse un pioniere in certi prublemi in u settore logisticu, İbrahim Dölen hà dichjaratu chì Borusan preferisce e pratiche ambientaliste in i so investimenti. Dölen hà dettu: "Quandu u portu di Borusan finisce i so investimenti, serà u primu portu verde di Turchia l'annu prossimu. Cunvertemu tutti i nostri equipaghji in electricità. Avemu da fà RTG alimentati elettricamente, è simu ghjunti à a fine. Utilizemu i veiculi chì causanu u minimu dannu à l'ambiente quantu pussibule. Vulemu esse u primu portu chì si merita u slogan portu verde. Vulemu guidà a nostra industria in questu sensu. Un altru investimentu favuritu di l'ambiente chì avemu principiatu l'annu passatu; Era "Trasportu Trenu Multimodale" trà Turchia è Europa ".

Fonte : Strada di u ghjovi

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*