U Trenu Container chì Cunnette l'Industriali di Ankara direttamente à u Mari face Sorrisu à l'Esportatori

U trenu di cuntainer, chì furnisce a cunnessione diretta di l'industriali da Ankara à u mare, hè statu mandatu da Ankara 1a Zona Industriale Organizzata à u Portu di Mersin per a seconda volta. Una cerimonia hè stata tenuta in a Zona Industriale Organizzata di Sincan u ghjovi 11 ottobre di u 2012 per u trenu di u containeru, chì hà fattu u so primu viaghju in settembre. Dichjarà chì furnenu una cunnessione diretta à i porti di İzmir è Mersin per treni di containeru, l'industriali di Ankara anu dettu: "U trenu di containeri ci porterà più rapidamente à u scopu di esportazione di 2023 miliardi di dollari in 500". disse.

U trenu di containeru, chì hà fattu u so primu viaghju in settembre, hè statu mandatu da Ankara à u portu di Mersin per a seconda volta. Una cerimonia hè stata tenuta in a Zona Industriale Organizzata di Sincan per u trenu, chì hè custituitu da 33 vagoni è porta i prudutti bianchi per esse esportati à l'esteru. U presidente di l'ASO Nurettin Özdebir, u TCDD Freight Department Deputy Head Kamil Kahyaoğlu, Termikel A.Ş Presidente di u Cunsigliu Ahmet Kaya è i funzionari OIZ anu assistitu à a cerimonia.

Dichjarà chì preferiscenu mandà i panifici chì esportanu à l'esteru da Ankara à u Portu di Mersin in u trenu di containeru, u presidente di u Cunsigliu di Termikel A.Ş Ahmet Kaya hà dettu: "L'industriali chì investenu in l'Anatolia Centrale anu da ghjunghje à i porti economicamente. Altrimenti, perchè investisce in sta regione ? L'industriali volenu un trasportu veloce, ecunomicu è sicuru. U trenu di container ci offre ancu sta opportunità. A nostra carica, custituita da 33 vagoni, serà in u portu di Mersin in 22 ore è serà mandata à l'esteru da quì. U nostru scopu hè di aumentà a tarifa di trasportu per ferrovia. Mentre aumentanu questu, ricumandemu chì altre cumpagnie in a Zona Industriale Organizzata utilizanu a ferrovia per e so esportazioni. Parechje cumpagnie anu una vista positiva di travaglià cù a ferrovia. In pocu tempu, u trasportu ferroviariu da a zona industriale urganizata ghjunghje à dimensioni seria. Credu chì ghjunghjeremu u nostru scopu d'esportazione di 2023 miliardi di dollari in 500 più veloce cù u trenu di containeru. disse.

"Avemu navigatu versu i porti cù un trenu di container". L'ufficiali di l'OSB anu dettu, d'altra parte, sottolineatu chì anu da spiegà megliu e benedizioni di e ferrovie à l'industriali. Dichjarà chì stanu travagliendu per riunisce TCDD cù l'affari è i pruprietarii di portu è spiegà e ferrovie, i funzionari di l'OSB anu dettu: "Avemu da mette e ferrovie in u subconsciousu di l'affari". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*