Chì ghjè u Trenu d'Alta Velocità?

iht
iht

U trenu d'alta velocità hè un veiculu di ferrovia chì furnisce l'uppurtunità di viaghjà più veloce di i treni normali. Sò chjamati treni chì ponu viaghjà à una vitezza di 200 km / h nantu à i rails disposti cù u vechju sistema è à una velocità di 250 km / h nantu à i rails disposti cù u novu sistema. Situatu nantu à a linea Ankara-Eskişehir in Turchia è copre una distanza di 245 km in 1 ora è 25 minuti, u trenu à alta velocità hè u primu trenu à alta velocità di Turchia.

U sicondu trenu d'alta velocità di Turchia copre a distanza di 2 km nantu à a linea Ankara-Konya in 306 ore. Esempii di stu tipu di trenu sò u TGV in Francia, l'ICE in Germania è i treni Magnetic rail in sviluppu. Attualmente, Germania, Belgio, Cina, Finlandia, Francia, Corea di u Sud, Paesi Bassi, Inghilterra, Spagna, Svezia, Italia, Giappone, Norvegia, Portugallu, Russia, Taiwan, Turchia facenu stu trasportu cù treni chì superanu una vitezza minima di 1,5 km. per ora.

Sviluppà treni d'alta velocità per avè una linea di treni d'alta velocità hè a punta di l'iceberg. Perchè u fattore più impurtante chì assicura u successu di u sistema dipende di e linee per esse creatu. Per chì i treni d'alta velocità ghjunghjenu à una tale velocità, sò necessarie linee ferroviarie apposta chì sustenenu sta velocità.

UIC (Unione Internaziunale di Ferroviari) è l'Unione Europea basanu a definizione di "Alta Velocità" nantu à i stessi principii. In u Dipartimentu di l'Alta Velocità di l'UIC è e direttive di l'Unione Europea 96/48 è 2004/50/UE, hè stata fatta una definizione chì include un gran numaru di sistemi sottu à l'intestazione principale di l'alta velocità. I linii chì sò sottu à u standard determinatu da queste definizioni sò cunsiderate cum'è "Convenziunali (Traditional-Classic)".

Dunque, chì hè u Trenu d'Alta Velocità?

Ùn ci hè micca una definizione standard unica per u cuncettu di ferrovia d'alta velocità. A definizione di alta velocità cambia secondu certi criterii perchè presenta una struttura cumplessa. Hè osservatu chì a vitezza hè limitata à 110 km / h nantu à e linee d'alta veloce è 160 o 180 km / h in regioni cù tunnel privati ​​è ponti longhi per certi motivi ligati à a capacità è a sicurità, per evità prublemi di rumore in zone cù alta densità di pupulazione.

1. In termini di Infrastruttura

In quantu à l'infrastruttura, a definizione di ferrovia d'alta velocità copre parechji cuncetti. Se l'infrastruttura di a linea hè di novu custruita per permette à i treni di funziunà à una velocità di 250 km / h è sopratuttu per tuttu o almenu a maiò parte di u viaghju, hè definitu cum'è "Line High Speed". In novu, nantu à e linee cunvinziunali adattati per u trasportu finu à 200 km / h, ancu s'ellu ci sò restrizioni di velocità secondu u passaghju per e muntagne o stretti, l'usu di spazii stretti di ferrovia o altre ragioni speciali, queste linee sò cunsiderate cum'è "Alta Velocità. Linee".

2. In termini di rimorchiu è veìculi rimorchi

"Trenu d'Alta Velocità" hè una seria di setti di mutori è vagoni fissi chì ponu ghjunghje à una velocità di almenu 250 km / h è sopra, utilizati in servizii cummerciale. In certi cundizioni, i tipi di treni chì operanu à bassa velocità (200 km/h) ma chì offrenu servizii d'alta qualità, cum'è treni tilt, ponu ancu esse definiti treni à alta velocità.

3. In termini di Sistemi Operativi

Ci sò 4 situazioni diffirenti per sta definizione, chì cambia secondu a gestione ferroviaria.

• U sistema più classicu in a gestione di treni d'alta velocità, i treni d'alta velocità operanu nantu à e so linee, i treni cunvinziunali operanu nantu à e so linee. Tali sò e linee JR East, JR Central è JR West Shinkansen in Giappone.

• Solu i treni d'alta velocità operanu nantu à e linee di treni d'alta velocità. Nantu à e linee cunvinziunali, tramindui i treni cunvinziunali è i treni d'alta velocità operanu à velocità di treni cunvinziunali. Tali sò e linee operate da SNCF in Francia.

• Solu i treni cunvinziunali operanu nantu à e linee cunvinziunali. Nant'à e linee di treni d'alta velocità, invece, i treni d'alta velocità è i treni cunvinziunali ponu travaglià inseme. Tuttavia, cum'è i treni cunvinziunali viaghjanu à velocità più bassu, a capacità hè in diminuzione. Tali sò e linee operate da RENFE in Spagna.

• Treni cunvinziunali è d'alta vitezza ponu curriri inseme nantu à e listessi linee. Questu hè u casu in Germania è in Italia. A Germania (DB AG) è l'Italia (Trenitalia) i Ferroviari pianificanu tuttu u trafficu di treni tenendu in contu u trafficu di treni à alta velocità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*