A Porta di l'Estremo Oriente per l'Europa serà di novu Turchia

A porta di l'Estremo Oriente à l'Auropa serà torna Turchia
A porta di l'Estremo Oriente à l'Auropa serà torna Turchia

I Guerri di u Cummerciu, chì scoppiavanu in l'ultimi mesi di l'annu passatu, sfurtunatamenti creanu fluttuazioni in l'ecunumia glubale. A Cina ùn puderia micca purtà u momentu di crescita chì hà mantinutu per anni finu à u 2018.

A tensione trà i Stati Uniti è a Cina hà avutu un impattu annantu à u cummerciu mundiale è, sicuru, in l'industria logistica. L'indicatore più chjaru di questu era a diminuzione di l'intensità di i prucessi logistichi prima di a festa di l'annu novu cinese. U prublema di u spaziu è l'aumentu di i prezzi in a carica aerea in ferraghju di ogni annu ùn hè micca accadutu questu annu. Questu hà dimustratu a calata di l'esportazioni di a Cina.

Per d 'altra banda, quandu guardemu à u quadru generale, ancu s'ellu ci sò rallentamenti periodici in i nostri rilazioni cummerciale cù l'Estremo Oriente, chì datanu di seculi, Turchia hè sempre stata una strada preferita per u trasportu di prudutti preziosi cum'è a seta. in Europa da l'Estremo Oriente è i paesi di l'Asia Centrale, in particulare a Cina.

Inoltre, e relazioni socio-ecunomiche trà Turchia è Far East datanu seculi. Per u nostru paese per ottene u cumerciu straneru miratu è i figuri d'esportazione in i periodi à vene, hè necessariu di sviluppà u cummerciu cù i paesi di u Far East. Perchè u cummerciu internaziunale hè cambiatu di direzzione è l'Oriente guadagna impurtanza ogni annu.

Quandu observemu l'attività di trasportu trà u Far East è u nostru paese, a via marittima è a via aerea venenu prima. Una parte assai impurtante di u cummerciu esteru cù u Far East hè trasportatu per mare è cuntainer. U fattore più impurtante quì hè chì i costi sò assai più prezzu.

Un'altra alternativa hè senza dubbitu a compagnia aerea. Hè pussibule di dì chì cù l'attivazione di l'Aeroportu di Istanbul, u nostru paese hè un passu più vicinu à u so scopu di diventà un hub internaziunale. À questu puntu, pudemu prevede chì i flussi logistichi trà noi è u Far East seranu più forti.

Un altru sviluppu impurtante cum'è l'Aeroportu di Istanbul per l'industria logistica turca hè u cumpletu di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì avarà un grande impattu in u sviluppu di u trasportu intermodale, chì noi, cum'è UTIKAD, sustenemu sempre.

In u quadru di l'iniziativa, chì a so Vision Document hè stata publicata in March 2015, Cina; Hè u scopu di creà una massiccia infrastruttura è trasportu, investimentu, energia è rete cummerciale chì cunnetta l'Asia, l'Europa è u Mediu Oriente.

U Corridor Mediu, chjamatu ancu u "Prughjettu Modern Silk Road" da Turchia, si distingue cum'è una strada cumplementaria è sicura in e linee esistenti trà Oriente è Occidente.

L'assi principali di e pulitiche di trasportu di u nostru paese hè di fà investimenti infrastrutturali à grande scala per furnisce una linea di trasportu ininterrotta da a Cina à Londra. Per sviluppà a storica Strada di a Seta, chì si stende da l'Estremo Oriente à l'Europa è hà pigliatu u so postu cum'è a strada di caravane cummerciale durante seculi, in u Corridor Cintrali, ci vole à fà passi in quantu à a strutturazione di e rete ferroviarie è à l'integrazione di l'autostrade. tramindui in Anatolia, u Caucasu è l'Asia Centrale. .

Inoltre, aspittemu chì a reta ferroviaria sia cumpleta in l'assi est-ovest è nordu-sud in i cunfini di u nostru paese u più prestu pussibule. Perchè hè vitale per a linea di Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars per travaglià à piena capacità è per compie e strade chì cumplementanu sta linea.

Da questu puntu di vista, credemu ancu chì i risultati di iniziative attive ligati à u "Progettu One Belt One Road" di a Cina, chì hè statu iniziatu da u publicu cù l'approcciu di "Corridor Mediu", avarà risultati efficaci in u periodu à vene. dà un grande impetu à a nostra industria.

Passaghju di u Tubu di Marmaray, Ponte Yavuz Sultan Selim, Autostrada di Marmara di u Nordu è Tunnel Eurasia, Ponte Osmangazi, treni d'alta velocità è treni d'alta velocità, Portu di l'Egeu Nordu, Autostrada Gebze Orhangazi-İzmir, 1915 Ponte Çanakkale, New Airport d'Istanbul, chì sò a cuntinuazione di stu corridore.Cu u lanciamentu di i prughjetti, torneremu à diventà a porta di l'Estremo Oriente à l'Europa in termini di logistica.

Emre ELDENER
Presidente di u Cunsigliu di UTIKAD
UTA di ferraghju 2019

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*