U recintu di a Stazione Ferroviaria di Haydarpasa

A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì ovviamente hà da cascà in a volta di "finanzializazioni" per via di l'incendiu causatu da a cumpagnia di subcontractori rispunsevuli di a so risturazione, hè messa in vendita cù tuttu u so "spiritu storicu".
Chì significa chì u fattu chì u guvernu, chì hè cusì impegnatu in u discorsu di "creà una sucità cunsirvatrice", ricusa di "preservà" e caratteristiche prufonda in l'estetica, a publicità è a cultura urbana di i lochi storichi, ùn indica micca "alienazione" contru tempu è locu ?
Hè cusì chì u distaccu trà u "pupulisimu cunservatore" chì copre l'arena pulitica è a mentalità capitalista cumulativa chì cummercializa micca solu a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa d'Istanbul, u locu di u simbulu storicu di Turchia, si rivela.

Di sicuru, u prughjettu di Haydarpaşaport era u nome di stà davanti à u publicu è dicendu cù eloquenza enfatica: "Alleveremu generazioni religiose, anu bluccatu a strada per i sapienti religiosi", è poi di colpu "marketing" e siluette è a lingua storica di u passatu senza sente l'eredità di mudernizazione ottomana o l'eredi di Abdulhamid Khan.
Apparentemente, quandu si trattava di u nostru sviluppu autocraticu, a relazione cù u passatu è a tradizione ùn significava nunda, ma un ostaculu per a "paci di i mercati, vale à dì a fonte esterna calda".

Mentre chì i prughjetti di l'abitazione chì rinviviscenu l'architettura ottomana sò offerti in vendita per milioni di dollari, un "veru" magnificu pezzu d'architettura di l'ultimu periodu di l'Imperu Ottumanu, cù tutti i so zoni circundante, hè "privatizatu" è a so "anima" hè ammazzatu da una operazione finanziaria speculativa...

Saria sicuramente prumuvutu cum'è "a "vitalità" ecunomica purtata à a regione è l'urganizazione di l'ambiente storicu è culturale "...
U 12 di settembre, prima di a decisione di regulazione per a Stazione Ferroviaria è Portu di Haydarpaşa hè stata passata da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, a Ferrovia Statale di a Repubblica Turca (TCDD) hà decisu di trasferisce a so propria terra à l'Amministrazione di Privatizazione TCDD, chì include ancu a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hè registratu cum'è una zona prutetta mentre trasferì l'area di 1.000.000 di metri quadrati induve si trova à l'Amministrazione di Privatizazione, TCDD hà annunziatu chì hà acquistatu i beni immubiliarii di 1.000.000 di metri quadrati per integrà cù a struttura storica, suciale è culturale di Istanbul. generà ingressu per u paese è l'urganizazione.

Questa espressione "generatrice di redditu" in realtà si riferisce à i prughjetti di shopping mall, hotel è portu di cruciera da esse custruitu in l'area di circa 1.3 milioni di metri quadrati trà Harem è Moda.

L'investimentu glubale attrattu da l'area di cunsumu, chì serà integrata in l'identità urbana di Istanbul cum'è una protesi, era ovviamente abbastanza cumpatibile cù a chjusura di a Stazione Haydarpaşa da TCDD à i servizii di treni principali di passageri è merci u 1 di ferraghju 2012.

In altre parolle, mentre u Primu Ministru hà dichjaratu l'annu 2071 cum'è u scopu dicendu "A nostra strada hè a strada di Sultan Alpaslan" à l'ultimu cungressu di u partitu, ùn hà micca cunsideratu a privatizazione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è a so aghjunta à a capitale. un patrimoniu publicu custruitu 100 anni fà, cù quale valore di a storia culturale è di a « nazione » chì fermarà 100 anni dopu, ùn ci hà fattu fà a quistione di s’ellu ci ricurdaremu di noi ?
O averemu scurdatu di ciò ch'è no cunsirvamu veramente per via di a debulezza di a nostra memoria di u spaziu storicu ?

Fonte: Akşam

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*