Unions hà publicatu una dichjarazione cumuna nantu à a privatizazione di TCDD (News Speciali)

Per u scopu di a ristrutturazione di TCDD, u prugettu di lege sottu u nome di Liberalizazione, chì in realtà include a privatizazione, hè statu preparatu inseme cù i rapprisentanti di l'Unione, a Fundazione è l'Associazione stabiliti in TCDD. TÜRK ULAŞIM-SEN, BTS, ULAŞIM-İŞ, DEÇEV, DEMARD, DEMOK, KAMU-ENDER, DEKAD, DEMMEGAD, DETEVAD, DEMKONDER è GİMDER L'avvisi preparati è mandati à e filiali seranu distribuiti à tutti l'impiegati di TCDD.

Eccu sta Dichjarazione:

Cari Ferroviari;
Semu à a vigilia di una regulazione legale chì determinà u destinu è u futuru di e nostre ferrovie, chì hà una scelta onorevoli di 156 anni.

Trasportu; Hè u mutore di l'ecunumia, a produzzione è u sviluppu di u paese. Dunque. Sapemu chì ogni cambiamentu da esse fattu nantu à a storia, l'esperienza è a cunniscenza di l'annu JS6, l'infrastruttura culturale, a missione è a visione hè in realtà Privatizazione. Per quessa, u Sindicatu stabilitu in TCDD. Fundazione è Associazione
Avemu scontru cum'è rapprisentanti.

U nostru scopu hè di cuntribuisce à a determinazione di l'obiettivi mettendu in luce u futuru di e nostre ferrovie cù u cambiamentu strutturale da fà, per assicurà chì u cambiamentu da fà hè liberu di preghjudizii è chì e nostre ferrovie anu l'infrastruttura è a tecnulugia chì avemu. tuttu u desideriu.

Comu si pò capisce da u prugettu di Legge preparatu per a Liberalizazione di i Ferroviari;
Stu prugettu, chjamatu Free Fire, hà u scopu di a liquidazione è a privatizazione di u serviziu civile.
I testi di l'articuli in u prugettu cuntenenu espressioni vagi è ambigue, è i Regolamenti, Direttive è Comunicati chì ùn sò ancu dispunibuli sò spessu enfatizzati.

A previsione in stu prugettu ùn hè micca abbastanza per a realizazione di stu pianu. Nisuna fonte alternativa è affidabile hè stata stabilita per l'investimentu. Dunque, hè luntanu da esse sustinibili.

U timing per stu tipu di cambiamentu hè terribilmente sbagliatu. A ferrovia di 8250 km hè sempre una sola linea. Chì TCDD, chì ùn pò micca risponde à a dumanda di trasportu cù una tale infrastruttura è tecnulugia, sparte cù u settore privatu?

Ùn ci hè nisuna disposizione in u prugettu per assicurà l'impiegati. Fighjendu e pratiche attuali, u scopu hè chì l'approvvigionamentu di u serviziu cuntinueghja è e persone insicure è a forza di travagliu economica sò destinati. Una parte significativa di l'impiegati serà mandata à a piscina.

Di novu, in questu prugettu, l'intervenzioni pulitiche è burocratiche sò dumandate à esse legalizate. I Ferroviari, chì anu a qualificazione di l'Industria è di a Gestione, ùn puderanu micca purtà ogni prughjettu chì volenu à a vita. U Ministru hè in a sola pusizioni decisiva.
Limità i supporti finanziarii è di tesoreria à 5 anni in u prugettu ùn hè mancu à u scopu di u 2023 di u putere puliticu attuale. In ogni casu, in i paesi chì sò destinati à a ristrutturazione, stu periodu hè almenu 10 anni è ci sò rapprisentanti di u Settore Privatu. In u prugettu, l'investimenti di u settore privatu sò affidati è eliminati.

In novu, in u prugettu, ùn ci hè micca una dumanda d'autorizazione chì apre a strada per l'impiegati chì travaglianu in l'industria pesante per incuragisce u risicu di u travagliu, l'attrizione è a produtividade. Hè dumandatu chì u bonus di ritirata sia aumentatu finu à u 30% solu per incuragisce a ritirata. L'urganisazione è l'organigrammi ùn sò micca chjaru in u prugettu di lege. Questi puteri sò lasciati à l'Istituzioni.

Cari Ferroviari;
Quandu guardemu ciò chì hè statu fattu in a nostra istituzione, circa 5000 impiegati sò impiegati attraversu l'acquistu di serviziu. Per furnisce u persunale qualificatu à u settore privatu, l'impiegu in u statutu di i travagliadori hè statu apertu, ogni tipu di furmazione è corsi sò scontri cù risorse istituzionali, i porti sò privatizzati, è i spitali sò trasferiti. U settore privatu hà digià guadagnatu un vantaghju annantu à e ferrovie cù i so vagoni. In u risultatu di a chjusura di e Stazioni è Stazioni, ci hè statu un aumentu di l'accidenti fatali è negativi per via di riunioni di treni di longa distanza, è i treni di Passeggeri chì anu servitu per anni sò stati eliminati da u serviziu. A nostra velocità cummerciale diminuisce gradualmente in i treni principali. Liceu Vocational TCDD è Scole d'Arte Pratiche sò stati chjusi. Ci vole à sparte benedizioni, micca carichi, cù u settore privatu.

Noi, cum'è Impiegati è Rapprisintanti Ferroviari, vulemu informà vi chì sustenemu ogni iniziativa chì deve esse fatta per u benefiziu di e ferrovie è in favore di l'impiegati, è chì ci fermemu contr'à ogni negatività da esse fatta contr'à e nostre ferrovie è i nostri impiegati cù a listessa sensibilità.

Vulemu annunzià chì lutteremu inseme per fà cambiamenti in i prublemi chì avemu determinatu cù u travagliu cumunu chì avemu principiatu per questu scopu è per sguassà e nostre riserve. A nostra lotta cuntinueghja nantu à ogni piattaforma induve u prugettu hè discutitu è ​​e nostre richieste seranu sparte cù u publicu quandu hè necessariu.

Fonte: Unioni

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*