İZBAN Strike Crisis Cresce

greva isban
greva isban

Dopu avè fallutu ghjunghje à un accordu in u cuntrattu di u travagliu cullettivu in İZBAN, i cunduttori sò andati in azzione in a matina oghje è i treni ùn anu micca curritu. İZBAN hà sparatu 13 persone mandendu SMS à i telefunini mobili di i machinisti chì protestavanu.

I residenti di Izmir chì utilizanu İZBAN anu furmatu folle dense intornu à e stazioni. A ghjente di Izmir hà iniziatu u primu ghjornu di travagliu di a settimana cù una crisa di trasportu. U presidente di a succursale di Izmir, Hüseyin Eryüz, hà dettu in a so dichjarazione chì İZBAN ùn hà micca accunsentutu à un accordu in l'accordu cullettivu. Eryüz hà dettu: "I funzionari di a cumpagnia İZBAN ùn ci anu mancu datu un'offerta. machinisti 750-950 TL Travaglia per i salarii trà . 100-70 di i circa 80 ingegneri anu lasciatu u so travagliu partendu da i voli di a matina. "L'attitudine di l'autorità determinerà induve andrà l'azzione", disse. Mentre i funzionari di İZBAN cuntattate l'ESHOT è dumandanu un aumentu di i servizii d'autobus di fronte à una intensa dumanda di passageri, cercanu di trasportà i passageri chì venenu à e stazioni cù treni utilizati da 10-15 machinisti chì travaglianu attraversu cumpagnie subcontratte. Mentre i citadini sò avvirtati cù annunzii in e stazioni, si dice chì u prublema hè dovutu à l'interruzione di u travagliu di i machinisti.

andò per persuasione

Dopu a crisa in İZBAN, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, si n'andò à l'edificiu di a sede in Çiğli è si ncuntrava cù l'autorità. Hè statu amparatu chì Kocaoğlu, chì hà tenutu una riunione cù u Direttore Generale İZBAN Sebahattin Eriş, u Vice Direttore Generale Sönmez Alev è i burocrati, hà cuminciatu à travaglià per una suluzione. Kocaoğlu, chì hà scontru cù i funzionari di a Direzzione Generale ESHOT, hà urdinatu à mandà voli supplementari in lochi cù alta densità. A cumpagnia İZBAN, chì hà ricevutu grandi reazzioni per via di sta azzione chì hà causatu a rivolta di i citadini à u principiu di a settimana, prova di risolve u prublema cù misure tempuranee. Hè previstu di aumentà u numeru di 20 machinisti chì travaglianu attraversu una sucietà di subcontractor. Inoltre, sti machinisti anu da travaglià ore extra.

İZBAN hà annunziatu

İZBAN A.Ş. hà fattu una dichjarazione in quantu à l'azzione pigliata da i cunduttori in İZBAN: I cunduttori chì travaglianu in İZBAN A.Ş. ùn anu micca ghjuntu in i so spazii di impiegu è currianu i treni senza aspittà i risultati di e negoziazioni riguardanti l'accordi di negoziazione cullettiva. , senza dà infurmazione previa è contru à a lege, è u populu di Izmir era assai dispiaciutu, hà causatu una grande sofferenza. L'impiegati di una istituzione chì porta più di 170 mila passageri à ghjornu ùn anu micca u dirittu di creà u caosu in u trasportu urbanu pruvendu una tale azzione, indipendentemente da i motivi. Questa azzione, presa mentre i negoziati di l'accordu di u travagliu cullettivu sò in corso è u prucessu di u Cunsigliu Supremu di Arbitrazione hè in corso, hè contru à a lege. In u nostru paese, l'impiegati in u settore di u trasportu publicu ùn ponu micca fà greva o rallentamentu di u travagliu.

I cuntratti di u travagliu di 13 meccanichi chì anu iniziatu u tentativu di caccià i diritti di trasportu publicu di u populu di Izmir sò stati terminati per via di u so tentativu illegale. Una investigazione allargata hè ancu in corso.

İZBAN A.Ş., chì hà iniziatu a pre-operazione di u passageru u 30 d'Aostu di u 2010, hè una istituzione chì furmà è furmà u so propiu persunale. I nostri machinisti, chì sò generalmente laureati di licei prufessiunali è scole prufessiunali, sò sottumessi à un prucessu di furmazione di 6 mesi dopu à dumandà un impiegu è avianu u dirittu di riceve i so badge.

I nostri machinisti, chì inizialmente ricivutu un salariu di 750 TL, anu datu un aumentu mediu di 01 per centu l'2011 di ghjugnu 12. À a fine di u periodu di 6 mesi dopu, mentre chì l'accordi di negoziazione cullettiva cuntinueghjanu, una media di 12 per centu più aumentata hè stata fatta. U tassu di crescita in un periodu di un annu hè più di 25 per centu in totale. Attualmente u salariu più bassu di u machinista hè, £ 950hè. U salariu più bassu cù l'indennità di viaghju, alimentazione è sussistenza £ 1.197Hè ghjuntu. Questa figura serà aumentata retroattivamente, secondu a tarifa è a data determinata da u High Arbitration Board.

İZBAN A.Ş. hè una ghjovana cumpagnia chì produce servizii publichi, è mentre prutegge l'opportunità suciali di i so impiegati, usa ancu e risorse pubbliche in u modu più efficiente. À questu stadiu; Dichjaremu chì e negoziazioni di l'accordu cullettivu cuntinueghjanu in u so flussu naturali è dichjaremu chì a decisione chì deve esse emessa da l'Alta Cunsigliu Arbitrale ghjunghjerà à una cunclusione è un cumprumissu serà ottenutu. Per impedisce a ghjente di Izmir di soffre per l'azzione in quistione, una rivisione hè stata fatta à u sistema di trasportu urbanu in prima ore di a matina, è l'autobus ESHOT sò stati furniti in e zone induve i posti di travagliu è e scole sò cuncentrati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*