L'apertura di e Linee di Metro Kızılay-Çayyolu è Sincan-Batikent hè prevista in u 2014.

Lightning, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà esaminatu e custruzzioni di u metro.
"Avemu pianificatu di apre e linee di metro Kızılay-Çayyolu è Sincan-Batikent à l'iniziu di u 2014, è a linea Keçiören-Tandoğan in u 2014"

Yıldırım hà dettu chì a tempesta di ieri puderia esse ripetuta, dunque hè necessariu esse preparatu.

"Hè benefiziu per i citadini di prestà a massima attenzione à a terra scivolosa, a distanza di frenata è e distanze di crociera trà i veiculi, soprattuttu in tempu di pioggia"

Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà esaminatu e linee di metro in Ankara, chì sò in custruzzione. Yıldırım hà dichjaratu chì e linee di metro Kızılay-Çayyolu è Sincan-Batikent seranu aperte à l'iniziu di u 2014, è a linea Keçiören-Tandoğan serà aperta in u 2014.

Yıldırım, chì hà esaminatu prima i travaglii di u tunnel in a Stazione Söğütözü di u Metro Kızılay-Çayyolu, hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti.

Ricordendu chì e strade sò state chjuse per via di a tempesta in diverse parti di Turchia, i voli sò stati annullati è u trasportu marittimu hè statu disturbatu eri, un ghjurnalistu hà dettu: "Avete un avvisu à i citadini per oghje?" Yıldırım hà ricurdatu chì una tempesta chjamata "Swan Storm" era efficace in diverse parti di u paese. "Sfurtunatamente, ci sò vittime è ferite", disse Yıldırım, aghjustendu chì a velocità di u ventu in Istanbul era finu à 120 chilometri à l'ora, cusì anu da chjude u 1u Ponte di u Bosforu per un pezzu.

Dichjarà chì mentre ci sò stati disturbi in i viaghji marittimi in Istanbul in condizioni pesanti di u sud-ovest, solu una di e duie piste di l'aeroportu Atatürk d'Istanbul operava, Yıldırım hà dettu chì, per quessa, ci sò ancu interruzioni in i voli.

"Ubbidemu à e regule di trafficu"

Spieghendu chì in l'accidenti causati da a tempesta di sabbia nantu à l'autostrada Konya-Cihanbeyli, i citadini anu da more è anu da chjude a strada à u trafficu per ragioni di sicurezza, Yıldırım hà dettu:

"Avemu avutu à sente e timpeste cum'è nutizie in America, in i Caraibi, in u Far East. In a tempesta d'eri, avemu vistu chì e timpeste sò efficaci in Turchia. Allora; Avemu sempre bisognu di esse preparatu mentalmente è fisicamente per situazioni inespettate è straordinarie. Turchia ùn hè micca un paese induve e timpeste sò intensi. Tuttu hè cambiatu cù u cambiamentu climaticu in l'ultimi anni. Semu di fronte à una tampiratura di più di 20 gradi, cum'è l'estate, è un tempu piovoso chì ci ricorda l'invernu. Cum'è u publicu è i citadini, avemu da esse preparatu per tali situazioni da avà ".

U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì a tempesta hà persu u so effettu cù l'iniziu di precipitazioni è chì ùn ci era micca avvisu di tempesta da a Meteorologia. Invitendu i citadini à "seguite e regule di trafficu", Yıldırım hà dettu, "Hè benefica per i citadini di prestà a massima attenzione à a terra scivolosa, a distanza di frenata è e distanze di crociera trà i veiculi, soprattuttu in tempu di pioggia. In generale, se agisce in cunfurmità cù e regule, assicurà a sicurità di noi stessi è di l'altri in u trafficu.

Hà dumandatu à i citadini di dimustrà a comprensione -

Quandu li dumandò se e barre di ferru in a Stazione di Metro Söğütözü creanu un aspettu bruttu è s'ellu serà eliminatu, Yıldırım hà dettu: "Ùn mi dumandate micca, ùn si tratta micca di mè. U metro và da quì sottu, ùn ci hè micca situazione chì affetterà u travagliu quì ".

Nutendu chì anu custruitu dui tunnelli tagliati è coperti di 172 metri di lunghezza in a zona induve si trova a stazione, Yıldırım spiegò chì cù una nova pianificazione, anu riduciutu u tempu previstu per i tunnel da 7 mesi à 3,5 mesi. Dichjarà chì stanu travagliendu duramente per mette in serviziu i metro in pocu tempu, Yıldırım hà dichjaratu ch'elli aspittàvanu di capiscenu da i citadini. Yıldırım hà dettu: "Durante stu periodu, e strade sò chjuse à u trafficu di tantu in tantu. Calchì volta ci sò prublemi in l'entrata è a surtita di i posti di travagliu. Vogliu dumandà à a ghjente di Ankara, da i nostri cummercianti; Ci ponu esse qualchì inconveniente tempurale per ùn ritardà u prublema è l'aspettativa di i metro, chì hè stata annantu à l'agenda di Ankara per un bellu pezzu. Aspittemu chì capiscenu questu. Avemu da fà questu per un cunfortu permanente è comodità ", disse.

Adupratu a tunnellatrice -

Più tardi, Yıldırım, chì hà fattu un esame in a stazione di Dışkapı in a Linea di Metro Keçiören-Tandoğan, hà ricevutu infurmazioni nantu à a tunnellatrice entrando in u tunnel è hà apertu un tunnel per un pezzu è hà fattu un revestimentu di cimentu. Dendu infurmazioni nantu à l'opere à l'uscita di u tunnel, Yıldırım hà dettu: "Scavate cù u vechju metudu, poi fate u cimentu. Hè una perdita di tempu, è ùn hè ancu sana. Questu ùn hè micca cusì. Si apre, archi di béton sò posti dopu à 1 metru di prugressu. Allora va un altru 1 metru. In questu modu, una media di 10 à 20 metri di tunnel sò aperti per ghjornu. Sicondu stu calculu, u tunnel di 240 chilometri serà finitu in i prossimi 250-3 ghjorni ", disse.

Dopu una dumanda, u Ministru Binali Yıldırım hà annunziatu chì e linee Kızılay-Çayyolu è Sincan-Batikent seranu messe in serviziu à l'iniziu di u 2014, è a Metro Keçiören serà messa in serviziu in u 2014.

Fonte: haber.cafesiyaset.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*