Ponte di Varda

U Ponte Ferroviario Hacıkırı, chì si trova in u paese di Hacıkırı (Kıralan) di u distrittu di Karaisalı in a pruvincia di Adana è cunnisciutu cum'è u "Big Bridge" da a ghjente lucali, hè ancu chjamatu u Ponte Vardo per esse identificatu cù diverse storie. Hè cunnisciutu com'è u ponte tedescu perchè hè statu custruitu da i tedeschi in u 1912. A so distanza da Adana hè di 64 km via Karaisalı per strada. A distanza da a stazione di Adana in ferrovia hè 63 km.

Stu ponte hè statu custruitu da i tedeschi utilizendu a tecnica di muratura di pietra di cage d'acciaio. 6. Hè situatu in i cunfini di a regione. Hè statu messu in serviziu in u 1912. U scopu di u ponte hè un passu fattu per compie a linea ferroviaria Istanbul-Baghdad-Hijaz.
quaternu di tecnica

In u tipu di ponte di muratura, 3 spans principali sò custruiti nantu à i pilastri principali 4. A so lunghezza hè 172 m.

km di partenza: 307+106
finitu km: 307+278
km cumuni : 307+222.

L'altezza di u midfoot da a terra hè 99 m. I pilastri di u ponte sò di supportu d'acciaio è u so rivestimentu esternu hè fattu cù a tecnica di muratura di petra. U principiu di l'annu di custruzzione hè 1907 è a data di fine hè 1912. Ci sò scale di mantenimentu in i quattru pilastri per u mantenimentu di i pilastri di u ponte.

A ferrovia nantu à u ponte hè disposta cù una curva di raghju di 1220 m. A quantità di rivoluzione quì hè 85 mm à 47 km / h. Duranti u periodu di custruzzione di 5 anni, 21 travagliadori è un ingegnere tedescu sò morti per diverse ragioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*