L'avventura di Marmaray

Aventura di Marmaray: U primu ghjornu di Marmaray, u prughjettu gigante chì cunnetta l'Europa è l'Asia via a ferrovia sottumarina, hà iniziatu cù una avventura.
Mentre a CNN Turk era in diretta in a matina, l'electricità hè stata tagliata. A causa di uni pochi di minuti d'interruzzione, i passageri sò scesi da u tram è marchjendu à u latu di e piste. Ci era assai trafficu durante u ghjornu, perchè i passaghji eranu liberi. I buttoni d'emergenza innecessarii sò stati pressati, e porte malfunzionate, è i voli sò stati disturbati.
L'interessu intensu di l'Istambuli cuntinuò u primu ghjornu di Marmaray, chì hè statu apertu cù una grande cerimonia da u cima di u statu u 29 d'ottobre di u ghjornu di a Republica. A squadra CNN Turk era trà i passageri di u volu à 08.15. Durante a trasmissione in diretta, l'electricità di Marmaray hè stata tagliata è u serviziu di trenu si ferma. Dopu l'interruzzione, un annunziu hè statu fattu: "I voli sò stati annullati". Allora e porte di u trenu s'apre. I passageri ghjunghjenu à a stazione à pedi. Dopu à una breve pausa, l'outtage hè stata risolta.
SİRKECİ hè disattivatu
A fermata Sirkeci ùn pò esse usata u primu ghjornu di Marmaray chì opera nantu à a strada Kazlıçeşme-Ayrılıkçeşme. Quandu i servizii di Marmaray anu trascuratu Sirkeci, parechje persone anu da scendere in Kazlıçeşme o Ayrılıkçeşme. In l'annunzii fatti, hè statu dichjaratu chì i treni ùn si fermanu micca in Sirkeci per un tempu per un serviziu di qualità megliu.
"I FIGLI SONT DISTURBATI"
À meziornu, i servizii di Marmaray sò stati fermati di novu. L'autorità anu spiegatu u mutivu di questu cum'è una densità eccessiva è alcuni zitelli chì pressu u buttone d'emergenza per curiosità. U prublema hè stata risolta in pocu tempu.
PORTA GUASTA
A 14.10, i voli si fermanu per a terza volta. A causa di u malfunzionamentu di a porta di u tram, i servizii ùn puderanu micca esse operati per circa una meza ora. Un litigamentu hà scuppiatu trà un passageru chì hà reagitu à l'annunziu di u cunduttore "Evacuate u trenu" è altri passageri. I guardiani di sicurità sò intervenuti.
BANDITURA DI TIRO
Dopu u malfunzionamentu in a stazione di Marmaray Üsküdar, i guardiani di sicurità impeditu à i ghjurnalisti di entre in a stazione. Adressendu à l'equipaggiu di nutizie chì era sempre filmatu, l'ufficiali anu dettu: "L'ordine hè ghjuntu. "Ùn ci hè più spara in e stazioni", disse.
Sè pussibule, ùn andate micca avanti è avanti
In a dichjarazione fatta da TCDD, l'operatore di MARMARAY, l'infurmazioni seguenti sò state incluse nantu à e disrupzioni sperimentate u primu ghjornu:
Marmaray sta sperimentendu un interessu straordinariu è una densità di passageri. L'arrestu di u trenu sò accaduti in u risultatu di i passageri chì imbarcanu in u trenu per a prima volta chì pressu i buttoni di "emergenza". Sta situazione provoca disrupzioni in e fermate è partenze puntuali di i treni.
Ci hè stata una mancanza di energia di corta durazione in a matina, ma questa mancanza ùn hà micca disturbatu i voli.
Siccomu a densità di i passageri hè più altu ch'è previstu, ùn ci hè micca una fermata à a stazione di Sirkeci per ùn aumentà ancu più a densità.
Dui locomotive 9500 è dui veiculi di risposta d'emergenza sò dispunibili in stazioni Kazlıçeşme è Haydarpaşa.
In cunsiderà a densità di i nostri passageri, aspittemu è rispettu di ùn viaghjanu micca in permanenza, s'ellu hè pussibule, per fà spaziu per l'altri passageri, è per aduprà Marmaray secondu i so bisogni.
L'interruzione di energia hè à l'agenda di u Parlamentu
U vicepresidentu di CHP, Umut Oran, hà presentatu una dumanda parlamentaria riguardanti Marmaray, chì hà avutu qualchì malfunzionamentu ieri, dumandendu à u primu ministru Recep Tayyip Erdoğan di risponde.
Ricordendu chì Marmaray ùn si ferma micca in questa fermata per via di u turnstile, di l'escalator è di l'opere esterne in corso in a stazione di Sirkeci, Oran hà dumandatu in a so mozione: "Ùn ci hè micca alternative di sistema di supportu di energia in Marmaray?" ANKARA
Interruzzione di "Catenaria".
Ci hè stata una mancanza di energia ieri in Marmaray, chì si chjama u prughjettu ASRIN. I passageri abbandunonu u tram è marchjò per u passaghju di u tubu. Ancu se Anel Group, a cumpagnia di l'electrificazione di u prugettu, hà dettu in una dichjarazione à Hürriyet prima di l'apertura chì ùn ci saria micca interrupzione di l'energia in Marmaray, l'interruzione hà creatu un puntu d'interrogazione in mente. In a dichjarazione fatta da a cumpagnia Anel, hè statu dichjaratu chì l'outtage ùn era micca causatu da elli è hà dettu:
L'LUMINAZIONE ùn era micca interrotta
"Avemu intrapresu tuttu u travagliu di illuminazione di u prughjettu di Marmaray. U prublema hè accadutu nantu à a linea chì permette à u trenu di spustà. Questu hè chjamatu 'Line Catenary'. Sta linea hè a linea da quale u trenu riceve corrente elettrica. Un'altra cumpagnia hà fattu questu, micca noi. "S'ellu ci era un interrupzione in i zoni induve furnimu l'electricità, tuttu seria scuru è nimu ùn puderia marchjà in u tunnel".
SPAGNOLA OHL COMPANY
Hè statu dichjaratu chì a cumpagnia chì face a linea Catenary mintuatu da a cumpagnia Anel hè a cumpagnia spagnola OHL. A cumpagnia di custruzzione famosa in u mondu, spagnola OHL, hà travagliatu in Turchia per più di 10 anni.
A metro si ferma per 1 ora
A metro di KADIKÖY-Kartal si ferma per circa 1 ora per via di fallimentu di signalazione à l'ora più affollata di a matina. Quandu u serviziu ùn pudia esse fattu, i servizii IETT addiziunali sò stati attivati ​​nantu à a strada di a linea. U malfunzionamentu, chì hè accadutu durante u trasportu à u travagliu quandu a densità hè à u più altu, hà ancu affettatu negativamente u trafficu. In circa 1 ora, a signalazione hè stata ripresa è i voli cuminciaru.

1 Comment

  1. OHL ùn hà nunda di fà cù e linee di catenaria di Marmaray, chì hè stata aperta in u 29 d'ottobre di u 2013. A cumpagnia Anel hà sbulicatu Ohl hè migliurà a linea da a stazione di Kazlıçeşme à Hakalı.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*