Marmaray batte un record di trasportu di passageri

Marmaray batte un record di trasportu di passageri
Marmaray batte un record di trasportu di passageri

Marmaray batte un record di trasportu di passageri; U "4. U Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, Kamuran Yazıcı, hà dettu un discorsu nantu à "Trasportu è Logistica" in u scopu di u Summit Internaziunale di l'Imprese di a Strada di a Seta, è hà datu infurmazioni nantu à l'attività di l'urganizazione è a linea ferroviaria BTK.

"U più altu valore di trasportu di passageri hè statu righjuntu in Marmaray cù 500 mila passageri per ghjornu"

Dichjarà chì TCDD Tasimacilik opera 170 treni, 830 di i quali sò treni di merci, è chì portanu una media di 427 mila passageri è 80 mila tunnellate di carica per ghjornu, Yazıcı hà dettu; Ellu disse chì u 20 di nuvembre di u 2019, più di 500 mila passageri sò stati trasportati in Marmaray, è cù questa figura, u più altu valore di trasportu di passageri hè statu ghjuntu da l'apertura di Marmaray in 2013.

Yazıcı hà dichjaratu chì più di 60 paesi sò direttamente o indirettamente implicati in u "Progettu One Belt One Road" di a Cina, in quale hè integrata BTK, un hinterland di 21 trilioni di dollari, 4,5 miliardi di a pupulazione di u mondu è un investimentu di 900 miliardi di dollari. hà dichjaratu chì cù u Prughjettu Modern Silk Road, un corridore di circa 14 mila chilometri hè statu creatu da a Cina à u puntu più luntanu di l'Europa.

Spieghendu chì Turchia furnisce una cunnessione ininterrotta cù a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK) è u Prughjettu Marmaray in questu corridore, è chì agisce cum'è un ponte per via di a so situazione geopulitica, u Direttore Generale Yazıcı hà dettu chì cù l'integrazione di BTK. cù u Prughjettu One Belt One Road sia in Turchia sia in i paesi di a regione, hà dettu chì una nova era hè principiata per u trasportu ferroviariu.

"300 mila tunnellate di carica sò stati trasportati finu à a linea BTK"

Dichjarà chì circa 300 mila tunnellate di carichi sò stati trasportati nantu à sta linea, chì cuntribuiscenu à u cummerciu trà i paesi amici è fraterni, Yazıcı hà dichjaratu chì sta cifra hè destinata à aumentà à 3 milioni di tunnellate à mediu termine è 6,5 milioni di tunnellate in u mediu. à longu andà.

Spieghendu chì u corridore nordu-sud, creatu da a cooperazione trà Turchia, Azerbaijan è Russia, ghjunghje à Turchia da a strada Kazakistan-Azerbaigian-Georgia, Yazıcı hà dettu chì sta strada, chì ùn passa micca per u Mari Caspiu, permette un trasportu ferroviariu ininterrottu cù Russia.

"I trasporti Russia-Turchia aumentanu via BTK"

Ellu hà dichjaratu chì i vegetali freschi è i frutti sò trasportati trà Mersin è Russia in cuntenituri refrigerati, 123 mila 6 tunnellate di merchenzie d'esportazione sò stati trasportati cù 128 vagoni finu à avà, è hè destinatu à cuntinuà u trasportu, chì dura circa 6 ghjorni à tempu. è principia cù un trenu una volta à settimana, operandu un trenu ogni ghjornu in u futuru.

U Direttore Generale hà continuatu e so parolle cusì: "Hè previstu di trasportà 1 milione di tunnellate di carichi trà Russia è Turchia à cortu termini è 3 à 5 milioni di tunnellate à mediu termini usendu stu corridore. In novu, utilizendu a linea di ferrovia BTK, u minerale di ferru hè trasportatu da Erzincan à Tbilisi da i vagoni chì appartenenu à e ferrovie georgiane. Cù u trasportu iniziatu u 23 di lugliu 2019, 10 mila 256 tunnellate di carica sò stati trasportati finu à avà. Da ghjennaghju di u 2019, i treni di merci di contenitori in blocchi pianificati operanu trà Cina è Turchia. I treni di bloccu, chì sò fatti una volta à settimana, venenu in Turchia seguendu a strada Cina-Kazakhstan-Azerbaijan-Georgia.

"U primu trenu di transitu hà cumpletu a distanza di 11 500 km trà a Cina è l'Europa di l'Est in 18 ghjorni"

Yazıcı hà dettu chì era una prima in a storia di a ferrovia è chì u primu trenu di merci di transitu chì partendu da Xi'an, u centru di a Cina, hà ghjuntu à l'Europa passendu a linea di ferrovia Mar Caspio-BTK è Marmaray, "Di 42 container. vagoni carichi chì portanu cumpunenti elettronici U trenu di 850 metri di lunghezza, custituitu da un trenu, hà cupartu 11 500 chilometri trà Cina è Czechia in 18 ghjorni. disse.

"Ahilkelek - Kars a seconda linea serà custruita cum'è una linea larga"

Yazıcı hà dettu chì u prugressu di u 70 per centu hè statu ottenutu in u prughjettu di u Centru Logisticu di Kars, a custruzzione di u quale hè stata iniziata per trattà i carichi chì viaghjanu nantu à a linea ferroviaria BTK, è chì a so capacità ghjunghje à 6 milioni 500 mila tunnellate. cù a linea ferroviaria BTK.

Yazıcı hà nutatu ciò chì segue: "A seconda linea trà Ahılkelek è Kars hè prevista per esse custruita cum'è una linea larga 1520 mm. Siccomu a liberazione ferroviaria in Turchia hè di 1435 mm, i vagoni cù l'asse di 1520 mm chì appartenenu à l'antichi amministrazioni ferroviarie di u paese di a Commonwealth of Independent States, in particulare a Russia, puderanu vene direttamente à Kars Logistics Center senza cambià i ruote. In più di questi, cù u cuntrattu di l'agenzia di u containeru firmatu cù a cumpagnia di ferrovia di Kazakhstan KTZ Express, l'attribuzione di cuntenituri appartenenti à i Ferrovii di Kazakhstan hè fatta da TCDD Tasimacilik. In u periodu di settembre à nuvembre, 155 containeri kazaki sò stati attribuiti per u trasportu d'esportazione trà Turchia è Kazakistan ".

Enfatizendu chì u Marmaray, u 3u Ponte di u Bosforu, è a linea ferroviaria BTK furniscenu un transitu ferroviariu ininterrottu trà dui cuntinenti sopra a Turchia, Yazıcı hà dettu: "U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà fattu un grande sforzu è sustegnu in a realizazione di mega prughjetti chì aperti. l'orizzonti di micca solu Turchia, ma ancu i paesi di a regione, allargate a so visione. Vogliu sprime a mo gratitùdine à Erdogan una volta ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*