Kocaoğlu hà rispostu à e dumande nantu à u sistema ferroviariu

Aziz Kocaoglu
Aziz Kocaoglu

U sindaco di a municipalità metropolitana di İZMİR, Aziz Kocaoğlu, hà fattu dichjarazioni impressiunanti nantu à i prughjetti di u sistema ferroviariu, chì attribuisce a più impurtanza in u trasportu İzmir. Dichjarà chì stanu aspittendu l'appruvazioni di DPT per u prughjettu di u tram chì farà cù creditu, Kocaoğlu hà dichjaratu chì e prime duie stazioni in u metro sò state ritardate per via di u prublema di forbici. KarşıyakaIn , parlemu di e spese dopu a data di fundazione. U 50 per centu di a linea ùn hè micca mio! Sò un inquilino ", disse.

Aziz Kocaoğlu hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa nantu à l'investimenti in metro, suburbanu è tram in u trasportu urbanu. Kocaoğlu spiegò chì, ancu s'ellu hè previstu di apre in u 2012, e stazioni İzmirspor è Hatay, chì ùn ponu micca esse realizatu, ùn puderanu micca esse aperte per via di u prublema di forbici nantu à i rails. Dichjarà chì e stazioni è i tunnel sò stati finiti, i rails sò stati posti è ancu i vagoni anu fattu una prova, Kocaoğlu hà dettu chì e forbici chì furniscenu u cambiamentu di i vagoni necessarii per i viaghji normali sò più avanti, cusì ùn anu micca fattu. cumissioni sta linea. Kocaoğlu ùn hà micca datu una data di apertura per u metro, induve u travagliu cuntinueghja.

Dichjarà chì ùn duvemu micca circà nunda daretu à u ritardu di u Metro è chì travaglianu sottu à l'appartamenti è e residenze, Kocaoğlu hà dettu chì una soluzione hè stata cercata per a quinta uscita in Göztepe per cinque mesi. Kocaoğlu hà dettu: "U designer di u prughjettu vene è vede, vede cum'è bloccatu, è u metudu di applicazione hè rinnuvatu. Hè perfettamente currettu per esse meticuloso per ch'ellu pò esse cumpletu senza alcunu accidenti, perchè ùn hè micca accidintali per a negligenza o vanu curaggiu. 'Affrettati. Hè sbagliatu di dì "hit and break". Ci hè un dettu chì ùn hè micca troppu tardi. Hè ancu assai impurtante chì ùn ci hè micca perdita di vita è di pruprietà. Ogni merre fa un sforzu per finisce u so prughjettu u più prestu pussibule, seguita u travagliu, ma à a fine, ci vole à andà cun prudenza usendu l'opportunità è u tempu furnitu da a tecnulugia.

Ùn aghju micca l'autorità per dà l'offerta à a mo dumanda

Dumandatu se i prublemi chì anu affruntatu in a custruzzione di a linea Üçyol-Üçkuyular dapoi u 2005 ponu esse superati cù una squadra è una cumpagnia più forte, u presidente Kocaoğlu hà dettu: "Ci sò stati prublemi chì emergenu quandu l'escavazione hè stata realizata. Se aghju avutu l'autorità di dà l'offerta à Ahmet è Hasan, avemu pussutu travaglià cù una squadra più forte. Ma ùn ci hè micca una tale autorità. Di sicuru, pudemu avè travagliatu cù una squadra più forte. Inoltre, a flessibilità di u settore privatu ùn esiste micca in a cumuna. Venite in un locu cusì chì fate affari cun noi, sacrificate una certa quantità di soldi è dite "walk bro". Ùn ci hè nunda cusì quì. Perdi soldi di u statu è di a cità. Hà regule. Ancu a liquidazione di i primi dui cuntratturi, chì ùn anu pussutu compie a custruzzione di u metro, hà pigliatu 1,5 anni. S'ellu era u settore privatu, l'aghju liquidatu in 10 minuti. Fararaghju u prugettu per 100 lira invece di 102 lira. Semu persone chì anu fattu tuttu questu in a nostra propria attività. À a fine, invece di esse disgraziatu, i vostri soldi seranu disgraziati. Passate u dece per centu di più, ma finite u prugettu. Ma ùn hè micca cusì chì e cose funzionanu in una istituzione publica ", disse.

SE U MUNICIPAL DICE 50 PERCENT DI A LINEA, U CONTU hè CORRETTA

U presidente Kocaoğlu hà fattu una dichjarazione impressiunante annantu à a polemica "Quale hà spesu più soldi", chì hà iniziatu dopu à a risposta di u Partitu AK chì TCDD avia passatu u 650 per centu di u costu dopu avè annunziatu 78 milioni di TL per a linea suburbana Aliağa-Menderes. Dichjarà chì i ministeri veneranu in i ghjorni chì anu da registrà i soldi spesi da e municipalità è parlà, Kocaoğlu hà dettu chì u contu emessu da TCDD hà 150 anni. Kocaoğlu hà dettu: "A pruprietà, questu hè a linea, appartene à TCDD. In un certu sensu, simu inquilini. Avemu fattu affari cumuni cù TCDD. Avemu compru cinquanta per centu di a cumpagnia chì gestisce a linea. Avemu trasferitu tutti l'investimenti rimanenti chì avemu fattu à TCDD. Ùn avemu nunda quì ! Noi KarşıyakaParlemu di i soldi spesi dopu avè stallatu u primu fundamentu. Ùn cunnoscu micca u contu di TCDD. Aghju dettu solu chì sicondu i registri municipali, aghju spesu assai soldi in stu prughjettu. Ùn cunnoscu micca u restu. Signore, i Francesi anu spesu tanti soldi in u stessu prughjettu, i britannichi anu spesu tanti soldi. Allora Mustafa Kemal hà naziunalizatu, è questu hè accadutu durante u periodu Ecevit. Questi travaglianu separatamente. Se mi dicenu: "U pussede u cinquanta per centu di sta linea, pussede tuttu", u so calculu serà currettu. Ùn ci hè micca cusì. Corsu a linea. Hè u capu di a linea. L'unicu pruprietariu hè TCDD. È hè cusì chì duvete vede. Ùn hè micca ghjustu ancu parlà di elli puliticamenti ", disse.

TRAMWARE ASPETTA L'APPROVAZIONE DPT

Spieghendu chì stanu aspittendu l'appruvazioni di l'urganizazione statale di pianificazione per includelu in u prugramma d'investimentu nantu à a linea di tram Üçkuyular-Halkapınar, Kocaoğlu hà dettu chì dopu utteneranu un permessu di garanzia di prestitu da u Tesoru. Kocaoğlu hà dettu: "I nostri negoziati di prestitu sò stati cunclusi. Appena avemu avutu l'appruvazioni da u DPT, avemu avutu u permessu in dui mesi è puderemu aduprà u prestitu ", disse. Dichjarà chì custruiscenu u tram cù prestiti, micca equità, in termini di bilanci di finanziamentu è priorità, Kocaoğlu hà dettu: "Ùn pudemu micca risicà a struttura chì avemu custruitu cù i nostri unghie per 6 anni per inizià u tram 1 mesi o 8.5 annu fà. U nostru bilanciu municipale è a disciplina di pagamentu funzionanu bè. Se facemu u tram cù creditu, a diffarenza trà l'autobus chì viaghjanu nantu à sta linea è i soldi chì spenderemu in u tram, vale à dì e spese di u funziunamentu, paga sia u nostru interessu di prestitu sia u nostru prestitu. Allora hè ghjustu piglià in prestito soldi quì ", disse.

SERÀ OGNI 6 MINUTI IN İZBAN

Aziz Kocaoğlu hà dettu chì TCDD affittarà 5 serie di vagoni per esse utilizati in Marmaray finu à chì i novi vagoni seranu acquistati da İZBAN A.Ş. Dichjarà chì anu u scopu di riduce l'intervallu di volu da ogni 12 minuti à 6 minuti quandu i vagoni arrivanu, Kocaoğlu hà dettu chì u numeru di passageri aumenterà ancu di più. I discorsi interistituzionali continuanu nantu à a terminazione di i treni regiunale di TCDD, chì sò necessarii per riduce l'intervallu di serviziu, prima di entre in u centru di a cità, è per i passageri di cuntinuà u so viaghju cù a linea İZBAN. - Libertà

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*