E merchenzie turche seranu trasportate in l'UE cù una nova linea logistica

A nova linea di treni, chì hè stata messa in serviziu da a mità di sittembri è traspurtarà i passageri trà Trieste in Italia è Bettemburg in Lussemburgu, hè prevista per rinfurzà a pusizione di Lussemburgu cum'è un centru di trasportu di l'Europa Occidentale. Hè previstu di fà trè volte à settimana nantu à a linea di trenu, induve e merchenzie chì venenu da Turchia à a cità di Trieste seranu trasportate per mare. In u so sforzu per facilità a regulazione di e novi attività logistiche in u paese, u guvernu lussemburghese hà elaboratu un novu pianu d'azzione logistica chì permette à l'imprese chì producenu prughjetti di logistica à valore aghjuntu à piglià u trasportu terrestre.

Grandi veiculi rimorchi carichi di merchenzie urigginati da diversi stabilimenti cummerciale di Turchia ponu esse trasportati nantu à u trenu. Dopu avè ghjuntu à a cità di Trieste in nave da i porti di Istanbul, Izmir è Mersin, i veiculi cù rimorchi seranu trasportati in diversi punti in Lussemburgu, Belgio, Paesi Bassi, Inghilterra, Francia, Germania è viceversa, via a ferrovia è u Bettenburg. terminal multimodale.

Hè previstu chì 10 mila veiculi rimorchi seranu trasportati in u primu annu à traversu una reta di trasportu multimodale chì portarà u Lussemburgu avanti cum'è un centru logisticu di l'Europa Occidentale. Traspurtendu i carichi nantu à a ferrovia invece di i camioni, a nova linea hè prevista per furnisce 75 miliardi di grammi di riduzzione di l'emissioni di diossidu di carbonu annu, chì currisponde à una riduzione di emissioni di 13 per centu cumparatu cù u trasportu stradale.

A nova linea hè stata implementata cù a cooperazione di CFL Multimodal, u novu operatore di treni di spedizione, è CFL Cargo, chì furnisce servizii d'ispezione per e parti di a strada in e fruntiere di Germania è Lussemburgu, è cumpagnie Mars Logistics, in cooperazione cù Turchia. U capu di Mars Logistics, Garip Sahillioğlu, hà spressu e so opinioni nantu à a linea cù e seguenti parolle. "A reta di trasportu multimodale permetterà ancu u sistema di distribuzione europeu".

Fonte: News 10

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*