Grande interessu in u prughjettu di trasportu Baku-Tbilisi-Kars da l'Asia Centrale

Turkmenistan è Uzbekistan, chì sò trà i paesi di l'Asia Centrale, anu u scopu di utilizà u putenziale di transitu di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars cù e so propie facilità di trasportu. I paesi citati aprenu à u mercatu mundiale attraversu u Caucasu è a Turchia cù u prughjettu Baku-Tbilisi-Kars.

Durante a visita ufficiale di u presidente di l'Uzbekistan Islam Karimov à u Turkmenistan u 1-2 d'ottobre, l'opportunità di cuuperazione in u settore di u trasportu sò state valutate ancu. U capu uzbeko Kerimov, chì hà discututu a cooperazione in u settore di u trasportu cù u presidente di u Turkmenistan Gurbanguli Berdimuhamedov, hà nutatu chì u so paese hà avutu aduprà e fruntiere di almenu 3 paesi per ghjunghje à i mercati internaziunali.

Berdimuhamedov è Kerimov anu firmatu una dichjarazione cumuna in u risultatu di a so riunione in Ashgabat. In a dichjarazione cumuna di i dirigenti, hè statu dichjaratu chì un accordu hè statu ghjuntu per cresce a cooperazione in u settore di u trasportu. In a dichjarazione, hè statu nutatu chì l'implementazione di u prughjettu di trasportu Nevai-Turkmenbashi-Baku-Tbilisi-Kars hè impurtante in quantu à ghjunghje à i mercati internaziunali.

U Turkmenistan è l'Uzbekistan anu u scopu di apre à u mercatu mundiale cù prughjetti di trasportu in Asia Centrale-Cina è Asia Centrale-Europa. U prughjettu di a ferrovia Kazakhstan-Turkmenistan-Iran iniziatu da Turkmenistan permetterà ancu à questi paesi di apre à u Golfu Persicu.

Fonte: TIME

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*