10 chilometri di sistema ferroviariu sò necessarii per Istanbul in 500 anni

In 10 anni, 500 chilometri di sistema ferroviariu hè necessariu per Istanbul. U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dettu chì in 10 anni, Istanbul deve avè un sistema ferroviariu di 500 chilometri. Yıldırım, chì hà participatu à a 3a Settimana di Trasportu Pùblicu Transist 2012 V. Simposiu è Fiera di Trasportu tenuta in u Centru di Cungressu di Istanbul, hà nutatu chì a tarifa di l'urbanizazione in Turchia hà da aumentà gradualmente.
Dichjarà chì l'immigrazione in e cità ùn pò esse impedita, Yıldırım hà dettu chì a suluzione hè di aumentà i punti di ricchezza è hè per quessa chì anu pruvatu à rende ogni parte di Turchia accessibile dapoi 10 anni.
Informendu chì anu investitu 10 miliardi di lire in infrastruttura in Turchia per 197 anni, Yıldırım hà nutatu chì questu investimentu ùn hè micca abbastanza.
Spieghendu chì anu determinatu i bisogni di a Turchia per i prossimi 2009 anni in u Cunsigliu di Trasportu chì anu tenutu in 10, Yıldırım hà dettu chì anu spesu una grande quantità di energia per risolve i prublemi di Istanbul.
Ricordendu chì Istanbul hà cambiatu à u sistema ferroviariu in l'anni 1990, Yıldırım hà cuntinuatu cusì:
"Duvete tene una cosa in mente mentre parlendu di a suluzione à u prublema di trafficu quì. Quandu dite una cità senza prublemi di trafficu, ùn pudete micca cunvince nimu. Ciò chì avemu da parlà hè un prublema di trafficu supportable. In altri palori, u flussu cuntinuerà, u flussu diminuirà da u tempu à u tempu, ma continuerà, avemu bisognu di capiscenu.
I prublemi di trasportu publicu
Yıldırım hà dettu: "Sfurtunatamente, eramu tardi in questioni relative à u trasportu publicu", aghjustendu chì Istanbul hè stata messu in u sistema ferroviariu à l'iniziu di l'anni 1990, dopu à u tramviu nostalgicu.
Ricordendu chì u Primu Ministru avia offertu u metro Taksim à quellu tempu, Yıldırım hà dettu chì ùn avia micca sperienza cù u sistema ferroviariu in Turchia à quellu tempu.
Dichjarà chì e cumpagnie anu avutu difficultà à amparà da una banda è à fà u prugettu da l'altra parte, Yıldırım hà sottolineatu chì in l'ultimi 17-18 anni, Istanbul hà travagliatu nantu à un sistema ferroviariu di 250 chilometri cù prughjetti in corso.
Enfatizendu chì Istanbul deve avè un sistema ferroviariu di 10 chilometri in 500 anni, Yıldırım hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"In a valutazione chì avemu fattu à u Cunsigliu di Trasportu, avemu vistu chì u putenziale di u sistema ferroviariu in Turchia hà righjuntu 10 mila chilometri in i prossimi 4 anni. Oghje, e cità cù una populazione di più di 700 mila travaglianu nantu à u sistema ferroviariu è anu iniziatu applicazioni. Dopu fattu questu, a rispunsabilità di l'amministrazione centrale ùn finisce micca. Per fà u prugramma di u maestru in tuttu u paese, per aumentà a cuntribuzione lucale in u trasportu publicu... Ci hè bisognu di cummercializà a cunniscenza è a sperienza in questu sughjettu è fà arrangiamenti per elli. Facemu ancu questi. I sistemi ferroviari sò sottu à l'autorità è a rispunsabilità di l'amministrazione centrale è u nostru ministeru. Questu significa chì l'autorità serà in e grande cità, è u ministeru continuerà à esse autorizatu à u stessu tempu.
Yıldırım, chì hà participatu à a 3a Settimana di Trasportu Pùblicu Transist 2012 V. Simposiu è Fiera di u Trasportu tenuta à u Centru di Cungressu di Istanbul, hà nutatu chì u tema di u prugramma hè l'ecunumia, l'energia, l'ecologia è l'attività, chì si compone di 4 e.
Rimarchendu chì tutti questi sò una reminiscenza di u trasportu publicu, Yıldırım hà dichjaratu chì u tempu persu in u trafficu in Istanbul ogni matina è sera è u costu di 1 annu di u carburante brusgiatu in vain hè di 3,5 miliardi di lire.
Dichjarà chì costaranu 3 miliardi di lire per u 5u ponte è l'autostrade da esse custruitu attraversu u Bosforu, Yıldırım hà dettu: "Avemu affruntatu una perdita in cambiu di u 1,5u ponte è 3 chilometri di autostrada ogni 100 anni".
Informendu chì u 30 per centu di l'energia hè aduprata per u trasportu oghje, Yıldırım hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"L'energia hè a nostra pancia molle. U settore chì tende à aumentà u nostru deficit di contu currente continuamente hè u trasportu. Se ùn pudemu micca lascià u trasportu individuale da parte è dirige u publicu à u trasportu publicu, continueremu à pagà a fattura in questu modu. Ùn averemu micca successu à riduce l'emissioni di gas di scarico. U megliu modu per furnisce u 4 e hè di cuntinuà à investisce in l'infrastruttura di trasportu publicu. Turchia hà fattu grandi passi in questu sensu in l'ultimi 10 anni. Cù i prughjetti chì hà presentatu in u trasportu di transitu, l'investimenti chì hà fattu in l'aviazione è i so incentivi per un usu più efficace di i mari, Turchia ùn hà micca solu preparatu a so infrastruttura, ma ancu purtatu i so prublemi attuali à un prucessu di suluzione sustinibili.
"Avemu da assicurà chì i veiculi di trasportu publicu piglianu a ghjente"
Yıldırım hà dettu chì cù l'implementazione di u Marmaray, a messa in funzione di u 3u ponte, a messa in serviziu di u Prughjettu Eurasia, chì hè u 2u cruciamentu maiò di tunnel, u 3u aeroportu in opera, è in più, u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul. per principià à uperà, u trafficu cuncintratu in u centru di Istanbul, dichjarà chì hà da cumincià à trasfurmà da u centru à l'ambiente, hà dettu chì portanu Istanbul à una infrastruttura di trasportu publicu più sustinibili in u mediu termini.
Informendu chì a dumanda di trasportu aumenta di 2,16 per centu ogni annu in i paesi di l'UE, Yıldırım hà dichjaratu chì a cuntribuzione di u trasportu à u PIB hè di circa 10 per centu.
Spieghendu chì sta tarifa hè di 15,4 per centu in Turchia, Yıldırım hà enfatizatu chì continuanu à investisce in infrastruttura di trasportu.
Sottulineendu chì mentre u settore di i trasporti custituisce u 7 per centu di l'impieghi in Europa, sta rata hè di 13 per centu in Turchia, Yıldırım hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"Quandu avemu cunsideratu e tendenze di crescita di l'ultimi 17 anni, chì hà una crescita media di a pupulazione di 25 per mille, a dumanda di trasportu publicu in u nostru paese aumenterà almenu 3 volte oghje. Questu significa più tempu è più pensendu à u trasportu publicu. Ùn pudemu micca risolve questu dicendu "Suite in l'autobus, fate in u trenu". How- Avemu bisognu di l'accessu à e comodità di trasferimentu porta à porta. Avemu da assicurà chì e persone sò trasportate da u trasportu publicu. Avemu bisognu di sparghje questu in Turchia. Pudemu purtà da Istanbul à Turchia ".
"Nimu hà u dirittu di sminuisce ciò chì hè statu fattu per Istanbul"
Dichjarà chì nimu hà u dirittu di sminuisce ciò chì hè statu fattu per Istanbul, Yıldırım hà dettu chì i prughjetti chì ùn sò micca dispunibili in alcuna cità di u mondu sò in Istanbul.
Nutendu chì tutti i mega prughjetti sò situati in Istanbul oghje, Yıldırım hà dettu chì u totale di i prughjetti in corso in Istanbul hè di 60 miliardi di lire.
Dichjarà chì alcuni di sti prughjetti sò digià iniziati è chì alcuni sò vicinu à a fine, Yıldırım hà sottolineatu chì i grandi prughjetti duveranu esse cumpletati finu à u 2020, in modu chì i Istanbuliti ponu viaghjà più cunfortu è cunfortu.
Spieghendu chì ùn ci sarà micca pulitica in serviziu, Yıldırım hà cuntinuatu cusì:
"Ieri eru in Izmir. Finu à avà, avemu investitu miliardi di lire per l'infrastruttura in İzmir. A pulitica si face in piazza, à l’urna. U serviziu va sempre à i citadini. IETT serve 3,5 milioni di Istanbuliti ogni ghjornu. U prughjettu Metrobus hè scrittu cum'è un prughjettu assai successu da tutti i mo culleghi chì aghju visitatu è parlatu in Europa. Dicenu: "Cumu avete finitu stu prughjettu in tantu tempu-". Ogni ghjornu, più di 700 mila Istanbuliti KadıköyViaghja ininterrottamente da Istanbul à TÜYAP. Avà imaginate chì questu succede per mezu normale, circa 3 ore. Quantu avà - 1 ora - 40 minuti. Stu prughjettu hè statu fattu in pocu tempu è costu assai prezzu. Questu hè un prughjettu intelligente. Avà parlemu di 4-e. Avemu usatu per parlà di 3 ç. Chì era 3 ç- Garbage, fossa, fangu. Da induve à induve. "
Dopu u so discorsu, Yıldırım hè statu prisentatu cù una placca da u Direttore Generale IETT, Hayri Baraçlı.
In seguitu, u Ministru Yıldırım hà datu placche à i lettori chì anu fattu presentazioni in u prugramma in memoria di u ghjornu.
In l'eventu, i premii sò stati distribuiti à i vincitori di i cuncorsi di cumpusizioni, puesia, pittura, caricatura è fotografia urganizati per a 3a settimana di u trasportu publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*