A mostra Masjid-i Aksa hè stata aperta in u metro di Taksim

Una mostra fotografica nantu à i sforzi di u regime israelianu invasore per dividisce è demolisce a Masjid al-Aqsa, u santu santu di i musulmani, apre in Taksim Metro.

L'Associazione per a Prutezzione è u Mantenimentu di u Patrimoniu Ottumanu in Ghjerusalemme è u so circondu guarda à a distruzzione è a ghjudaizazione di u terzu locu santu di u mondu islamicu, Masjid al-Aqsa, inseme cù a Kaaba è a Moschea di u Prufeta, in Ghjerusalemme, induve Un altru dramma hè sperimentatu ogni ghjornu sottu l'occupazione di Israele, apre una mostra di fotografia nantu à Masjid-i Aksa in Taksim Metro per vede.

A mostra di fotografia, chì pò esse visitata trà u 5 di nuvembre è l'11 di nuvembre, trà 08:00 è 20:00, serà aperta à i Istanbuliti à l'entrata di a Piazza Taksim, Metro Taksim.

A nostra Cummissione di Promozione di l'Associu Patrimoniu prisentarà un librettu nantu à a Storia di Ghjerusalemme à i visitori.
Comu hè cunnisciutu, per a Moschea Al-Aqsa, chì hè stata esposta à diverse occupazioni è viole cù i scavi di u tunnel chì anu dapoi u 1967, cù crepe è distruzzioni in lochi, a Municipalità di l'Occupazione Israeliana in Ghjerusalemme hà pigliatu una decisione di divide in dui è aduprate a mità di ellu cum'è locu di cultu ebraicu. Per avvistà u mondu islamicu annantu à a gravità di a decisione, a Guardia di Ghjerusalemme Sheikh Raid Salah hà tenutu una cunferenza di stampa in Piazza Taksim in Istanbul, induve hè statu invitatu da l'Associazione Patrimoniu u mese passatu, è hà invitatu u mondu islamicu à esse sensibile à sta decisione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*