13 Pruvince sò diventate metropolitane

U Progettu di Legge nantu à a Stabbilimentu di e Municipalità Metropolitana in 13 Pruvince è a mudificazione di Alcune Leggi è Decreti-Leghji hè stata accettata in l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia.

I cunfini di e municipalità metropolitane di Adana, Ankara, Antalya, Bursa, Diyarbakır, Eskişehir, Erzurum, Gaziantep, İzmir, Kayseri, Konya, Mersin, Sakarya è Samsun seranu i cunfini amministrativi provinciali.
L'entità giuridica di i paesi è di e municipalità di a cità in i cunfini amministrativi di i distretti di queste pruvince cesserà, i paesi diventeranu quartieri, è i cumuni si uniscenu à a cumuna di u distrittu à quale sò affiliati cum'è un quartiere unicu sottu u nome. di a cità. L'urganisazioni sub-distrettuali di queste pruvince seranu ancu abulite.

A persunalità giuridica di l'amministrazioni pruvinciali speciali in queste pruvince è a persunalità giuridica di i paesi, cumpresi i paesi forestali in Istanbul è Kocaeli, venenu à a fine.

Quartieri chì anu cambiatu distretti in Istanbul è Ankara

Efeler in Aydın; Karesi in Balıkesir, Altıeylül; Merkezefendi in Denizli; Antakya, Defne, Arsuz in Hatay; Prìncipi in Manisa, Yunusemre; Dulkadiroğlu in Kahramanmaraş, Önikisubat; Artuklu in Mardin; Menteşe, Seydikemer in Muğla; Süleymanpaşa, Kapaklı, Ergene in Tekirdağ; Ortahisar in Trabzon; Eyyübiye, Haliliye, Karaköprü in Şanlıurfa; I distretti di Tusba è Ipekyolu in Van, Payas in Hatay, i distretti di Kozlu è Kilimli in Zonguldak seranu stabiliti. U nome di u distrittu Akköy di Denizli hè ancu cambiatu cum'è Pamukkale.

I quartieri Ayazağa, Maslak è Huzur di Istanbul Şişli seranu cunnessi à Sarıyer.

Nakkaş, i quartieri Bahşayış di Arnavutköy di Istanbul è Muratbey di u distrittu di Büyükçekmece si uniranu à a cumuna di Çatalca.

E parti di i quartieri di Dodurga è Alacaatlı di u distrittu di Yenimahalle d'Ankara, fora di a strada circundante, seranu cumminati cù u quartieru di Şehitali. I Quartieri Şehitali, Aşağıyurtçu, Yukarıyurtçu, Ballıkuyumcu è Fevziye seranu cunnessi à Etimesgut.

I quartieri Dodurga è Alacaatlı di Yenimahalle si uniranu à Çankaya cù a parte di a strada circundante, è ancu i quartieri Çayyolu, Ahmet Taner Kışlalı, Ümit, Koru, Konutkent è Yaşamkent.

In u scopu di a Legge nantu à a Prutezzione di i Beni Culturali è Naturali, i diritti, i puteri è i duveri aduprati da l'amministrazioni pruvinciali speciali seranu aduprati da a Presidenza di Monitoraghju è Coordinazione di l'Investment in i lochi induve ùn ci hè una amministrazione provinciale speciale. A cuntribuzione à a prutezzione di i beni culturali immubiliarii serà trasferitu à i cunti di escrow aperti da l'uffizii di ledger. U 20 per centu di i soldi raccolti seranu utilizati in prughjetti chì u Ministeru di a Cultura è u Turismu hà da priurità. A quantità inutilizata serà trasferita à u bilanciu di u ministeru.

Seranu custruiti abitazioni lucali

E municipalità metropolitane è distrettuali facenu o facenu fà prughjetti architettonici adatti à e caratteristiche tradiziunali, culturali è architettoniche di a regione in i paesi cunvertiti in quartieri.
I guardiani pruvisorii è vuluntarii di u paese chì travaglianu in paesi chì a so personalità giuridica hè stata abulita cuntinueghjanu à travaglià in i lochi induve travaglianu sempre.

L'autorità è i duveri in quantu à a licenza minera, risorse geotermali è licenze di acque minerali naturali seranu realizate da i guvernatori in e pruvince induve a personalità giuridica di l'amministrazioni provinciale speciale hè stata abulita.
I danni chì ponu accade per l'attività minera, cum'è u deterioramentu di e strade è u colapsu di i ponti seranu compensati.

I diritti statali cuncessi à l'amministrazioni pruvinciali speciali è i sindicati di serviziu di serviziu per licenze minerarie, tariffi per i minieri, rivenuti da appalti minieri, ammende amministrative imposte da i guvernatori è i guvernatori di distrettu, i rivenuti da garanzie ricevute per offerte seranu registrati cum'è entrate in u bilanciu generale. Queste appruvazioni seranu principalmente aduprate per i bisogni infrastrutturali di i stabilimenti più vicinu à a minera o di e risorse geotermale è minerali naturali.
I cumuni di e pruvince cù una populazione di più di 750 mila ponu esse trasfurmati in cumune metropolitane per legge.

I cunfini di e municipalità metropolitane seranu i cunfini amministrativi pruvinciali, è i cunfini di e cumune di distrittu seranu i cunfini amministrativi di sti distretti.

U Centru di Coordinazione di u Trasportu serà stabilitu

Un Centru di Coordinazione di u Trasportu serà stabilitu. U Centru assicurarà chì ogni tipu di servizii di trasportu in terra, mare, acqua, lavu è ferrovia in l'area metropolitana sò realizati in coordinazione. Sottu a presidenza di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana o a persona numinata da ellu, l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche da esse determinate da u regulamentu è u rappresentante di a camera pertinente da esse numinata da a Federazione Turca di Conducenti è Automobilistiche assisteranu à u centru.

L'armunia è a cuurdinazione trà e municipalità in u scopu di a cumuna metropolitana in quantu à a prestazione di servizii serà furnita da a cumuna metropolitana. In casu di cunflittu trà a cumuna metropolitana è e cumune di distrittu o trà e cumune di distrittu in quantu à l'esekzione di i servizii, u cunsigliu metropolitanu serà autorizatu à piglià decisioni guida è regulatori.

I rivenuti di e municipalità ligati à u parcheghju seranu trasferiti à a municipalità metropolitana in 45 ghjorni. Stu ingressu serà utilizatu solu per a custruzzione di parcheggi è ùn pò micca esse usatu per qualsiasi altru scopu.

I quartieri cù una populazione di menu di 500 ùn ponu esse stabiliti.

In u stabilimentu di una nova cità per a separazione in i lochi cù e municipalità metropolitane, u criteriu di a pupulazione di 50 mila per a cità da esse stabilita diminuirà à 20 mila.

I quartieri cù una populazione di menu di 500 ùn ponu esse stabiliti in i limiti di a cumuna.

I diritti di i paisani chì i so paesi sò stati trasfurmati in quartieri seranu prutetti in lochi cum'è "pasture, pasture di primavera è quartieri d'inguernu" chì anu utilizatu dapoi u passatu.

cumune; Furnirà a custruzzione, u mantenimentu è a riparazione di santuari, è ancu di salute, educazione, strutture culturali è edifici.

E municipalità metropolitane è e municipalità cù una populazione di più di 100 mila anu da apre l'ospiti per e donne è i zitelli.

A participazione serà presa

E municipalità puderanu riceve una parte di e spese stradali da i pruprietarii di e case situate à i dui lati di a strada allargata.

I guvernatori è i sindaci metropolitani seranu datu un passaportu diplomaticu. u veiculu di l'unità di l'amministrazione lucale serà esente da tasse.

Per risponde à tutte e chjama d'urgenza, i centri di chjama d'urgenza 112 seranu stabiliti sottu a presidenza in e cità metropolitane è sottu i guvernatori in altre pruvince.

U Dipartimentu di Monitoraghju è Coordinazione di l'Investimenti serà stabilitu

In e pruvince induve si trovanu e municipalità metropolitane, l'investimentu è i servizii di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche sò realizati in modu efficace, monitoratu è coordinatu, a prumuzione di a pruvincia, a rapprisentazione, a cerimonia, i servizii di premiazione è di protocolu, guidanu l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche. in a pruvincia è a so tutela.e sarà stabilita a Presidenza di Cuurdinazione.

presidenziale; Sarà stabilitu un succorsu di disastru, una chjama d'urgenza, un monitoraghju di l'investimentu, una strategia di guida è cuntrollu è direzzione di coordinazione è amministrativa.

I beni mobili è immubiliarii di l'amministrazioni pruvinciali speciali, chì a so personalità giuridica hè stata abulita, saranu trasferiti à i ministeri, l'urganisazioni pertinenti, i so urganisazioni pruvinciali, i guvernatori, i municipalità metropolitane è distrettuali.
Cumuni è paesi chì e so entità giuridiche sò state abulite; Notificà u so persunale, i beni mobili è immubiliarii, i machini di custruzzione, altri veiculi, i crediti è i debiti à l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, in 1 mese da a data di publicazione di a lege, à a cumuna di distrittu chì si uniscenu.

I tassi ùn saranu micca raccolti per 5 anni

In i paesi chì sò diventati quartieri, l'imprese in strutture per l'agricultura è l'allevamentu di l'animali è i groceri, i fruttiferi, i barbieri, i panifici, i caffè, i ristoranti, l'ostelli, i chioschi chì risponderanu à i bisogni di quelli chì stanu in questi lochi seranu ritenuti ricevuti. una licenza operativa. Di l'edificazioni induve si trovanu queste imprese, quelli chì sò stati cumpletati da a data di publicazione di a lege seranu ancu cunsiderati licenziati.

In i paesi chì a so personalità giuridica hè stata abulita, l'impositu nantu à a pruprietà, i tassi, i tariffi è l'azzioni di participazione chì sò tenuti à esse raccolti in cunfurmità cù a Legge nantu à i Revenu Municipali ùn saranu micca raccolti per 5 anni. A tarifa da esse pagata per l'acqua potabile è di utilità in questi lochi serà determinata per ùn esse più di u 5 per centu di a tarifa più bassa per 25 anni.
106 à u Ministeru di l'Interior, 27 à u Ministeru di Finanze, 48 à u Ministeru di l'Educazione Naziunale, 63 à u Ministeru di a Salute, 27 à u Ministeru di l'Alimentazione, l'Agricultura è l'Elevamentu, 33 à u Ministeru di Famiglia è Politiche Suciali, è à u Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport, ci saranu 9 posti per a Presidenza di l'Affari Religiosi, 15 posti per a Direzzione Generale di u Catastru è u Catastru, è 18 posti per a Direzzione Generale di Sicurezza.

Eccettu per Istanbul è Kocaeli, e municipalità metropolitane, e municipalità di distrittu metropolitane è l'amministrazioni affiliate destinaranu almenu u 10 per centu di i so bilanci d'investimentu per i servizii d'infrastruttura di i stabilimenti inclusi in i cunfini municipali per 10 anni.

E persone giuridiche di 559 cumune cù una populazione di menu di duimila seranu abulite, efficaci da a prima elezzione generale di l'amministrazioni lucali, è sti cumune seranu cunvertiti in paesi. U persunale, i beni mobili è immubiliarii, i diritti, i crediti è i debiti di sti cumune seranu trasferiti à l'amministrazione speciale provinciale.
In i cumuni chì sò stati furmati prima da a fusione di più di un paese o di parte di paese è trasformati in paesi cù questu arrangiamentu, più di un paese pò esse stabilitu senza bisognu di alcuna azione ulteriore.

U prugettu hè statu promulgatu cù un turnu di 16 ghjorni

Durante e riunioni, MHP è CHP anu dumandatu chì l'emendamenti nantu à certi articuli sò fatti in una sessione chjusa. Queste pruposte sò state discusse in sessione chiusa.

Duranti a negoziazione di u prugettu, l'uppusizione hà presentatu pruposte nantu à tutti l'articuli è esigeva chì certi articuli sò vutati apertamente. 20 deputati di l'uppusizione si sò alzati è dumandanu à spessu l'appellu.

I discussioni di u prugettu in a Cummissione di l'Affari Interni cuminciaru u marcuri 10 d'ottobre. I negoziati, chì anu cuntinuatu dumenica 14 ottobre, durò 21 ghjorni consecutivi finu à dumenica 8 ottobre.
Discussioni di u prugettu in l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale Turca, chì hà cuminciatu u marti 6 di nuvembre, cuntinuau per 7 ghjorni senza interruzzione. L'Assemblea Generale, chì hà iniziatu a discussione di u prugettu à 14.00 eri, hà travagliatu un totale di 16.5 ore eri è oghje.

Cusì, u prugettu hè statu promulgatu cù un turnu di 16 ghjorni.

I deputati di u BDP ùn anu micca assistitu à e riunioni eri è oghje.

"I prublemi pulitichi ùn anu nunda à fà cù a realità"

U Ministru di l'Interior, İdris Naim Şahin, hà ringraziatu tutti i membri di u partitu puliticu è i burocrati chì anu cuntribuitu à u travagliu di a Cummissione è di l'Assemblea Generale di u prugettu. Şahin hà dettu chì u prugettu hè statu discutitu in u sottucomitatu per 2 ghjorni è in a cumissioni per 9 ghjorni, 118 ore di ore supplementari sò state spese durante stu periodu, 366 deputati anu pigliatu a parolla, 346 mozioni sò state presentate è 47 mozioni sò state accettate.
Dichjarà chì cù sta lege, ci sarà un cambiamentu significativu in e lege è in a struttura di u guvernu lucale di Turchia, Şahin hà dettu chì e municipalità metropolitane chì avaranu novi opportunità amministrative è finanziarie anu un serviziu efficace, ecunomicu è opportunità d'investimentu, ponu fà holistic è a pianificazione metropolitana, e cundizioni ambientali è naturali seranu più attenti, hà dichjaratu chì serà utilizatu più umanu è più mudernu.
Şahin cuntinuò:

"Preoccupazioni chì a struttura unitaria di u paese serà dannata è a basa di a struttura federale serà furmata, è l'accusazioni di tradimentu sò state espresse da i deputati di i partiti di l'uppusizione. Si dicia chì i paisani chì si trasformanu in un quartieru ùn riceveranu micca un serviziu adattatu.

U scopu di sta lege hè chjaramente scrittu è chjaru in sè stessu. E cità seranu sviluppate cù a nova struttura integrata è opportunità finanziarie. U scopu di sta lege cunsiste in una realizazione megliu, più pianificata, efficace è ecunomica di servizii è investimenti. I prublemi pulitichi è amministrativi suscitati sò incompatibili cù i fatti. I discorsi sviluppati nantu à a struttura unitaria è federale ùn anu nunda à fà cù i discorsi in questa lege.

Indubbiamente, u scopu di ogni membru di l'Assemblea Suprema hè di rende u megliu di serviziu à stu paese è a nostra amata nazione, è di fà u dirittu in a lege. Hè a nostra rispunsabilità più impurtante è inconfundibile di serve u nostru paese è u nostru populu cum'è guvernu è partitu. L'unità è l'integrità di u paese, l'integrità indivisibule di a patria, l'unicità di a bandiera, u so coy è a so gloriosa agitazione sò u nostru mottu, u nostru onore ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*