U MUSEU PIÙ GRANDE DI NAVI SUNKEN DI MARMARAY

Durante i scavi archeologichi realizati in u scopu di i prughjetti di Marmaray è di metro, a rimozione di 36 di e 35 navi affundate truvate in Yenikapı hè stata cumpletata. U più grande museu di navi batik di u mondu serà stabilitu in Istanbul, grazia à i navi naufragi chì si stimanu appartenenu à u periodu Bizantinu. Capu di u Dipartimentu di Conservazione di i Resti Culturali Subacquei di a Facultà di Lettere di l'Università di Istanbul (IU) è Prof. Assoc. Capu di u Prughjettu Naufragi di IU Yenikapi. Dr. Ufuk Kocabaş hà fattu dichjarazioni annantu à u sughjettu.
In i scavi archeològichi realizati in Sirkeci in u scopu di u prughjettu di custruzzione di u metro di Marmaray, sò stati truvati tracce di 2 mila anni di arte di vetru da l'epica rumana, bizantina è ottomana. E ruine ottenute durante i scavi in ​​corso anu revelatu ancu u puntu chì l'arte di vetru hà righjuntu durante u periodu ottomanu.
I scavi archeologichi, iniziati 8 anni fà sottu a Presidenza di a Direzzione di i Musei Archeològichi d'Istanbul, dopu à i risultati archeologichi scuperti in Yenikapı in u scopu di u prughjettu di u metro di Marmaray, sò ghjunti à a fine. I battelli, l'articuli di ogni ghjornu, i materiali marittimi, l'impronte è e scuperte di credenze scuperte durante i scavi chì datanu a storia di Istanbul à 8 500 anni fà seranu presentati à i visitori in u museu chì deve esse custruitu in Yenikapı, dopu esse restauratu.
Zeynep Kızıltan, direttore di u museu archeologicu d'Istanbul è capu di u situ di scavi di Yenikapı, hà dichjaratu chì i scavi archeologichi, iniziati 8 anni fà sottu à a guida di a Direzzione di i Musei Archeologichi d'Istanbul, sò vicinu à a fine, dopu à i ritrovamenti archeologichi rinvenuti in Yenikapı. in u scopu di u prughjettu di u metro di Marmaray.

Fonte: TRTHABER

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*