Se TÜDEMSAŞ cresce, crescerà ancu in Sivas

Bekir Benli, Rappresentante di l'Associazione Europea di Vittimi, hà dichjaratu chì Sivas hè ancu in una situazione di migrazione constante è chì tutti anu una parte in questu, è hà dettu chì l'aumentu di a capacità di TÜDEMSAŞ puderia esse un principiu per u prugressu di Sivas.
Benli, un citadinu espatriatu chì hà travagliatu à l'esteru per anni, ma ùn hà mai rottu i so ligami cù Sivas, hà dichjaratu chì hè necessariu di interrogà perchè Sivas andava constantemente in daretu economicamente.
Benli, chì hà sustinutu chì i pulitici si ncuntravanu cù a ghjente solu durante i periodi elettorali, ma anu rottu i so ligami dopu à l'alizzioni, hà dettu: Induve sò quelli chì dicenu "a nostra più bella cità"?
Benli hà enfatizatu chì TÜDEMSAŞ puderia esse sviluppatu purtendu à un locu più adattatu è furnisce opportunità tecnologiche è aghjunse:
"Pudemu portà a nostra fabbrica à una capacità di 50000 persone. In quantu à u sistema di travagliu; Turchia passa à u mudellu di trenu veloce. Esigemu chì sti treni veloci sò pruduciuti in a nostra distinta cità Sivas, i treni di passageri, i metro sò pruduciuti quì, è i tramvii sò pruduciuti quì.
Quandu si tratta di finanziamentu, Sivas si arrosta cù u so propiu oliu. Avemu qualchì locu. Quessi andaranu à a privatizazione. À u listessu tempu, i novi posti di travagliu rimpiazzeranu a nostra fabbrica. Al di là di questu, sti soldi chì avemu da i lochi chì saranu privatizzati seranu attribuiti à sta fabbrica cum'è un investimentu. Vogliu travaglià in 40 turni in questa fabbrica cù una capacità di 50000-3 persone. Queste 50 mila persone venenu à una capacità di alimentà 200-250 mila persone in Sivas ".
Benli, una di e vittime di a splutazioni, hà dettu chì 800 20 persone sò state ferite in questu sensu è chì queste splutazioni cullighjanu soldi sfruttendu, in particulare in materia morale, è hà dettu: "Sfurtunatamente, ùn anu micca travagliatu in nome di u nostru paese. Per quali citadini anu travagliatu ? Allora chì era a culpa di queste persone ? Anu consegnatu questi soldi, dicendu i so 30-XNUMX anni di risparmiu cum'è u mo paese, è cunfondenduli per una persona di livellu decentu. Parechji di quelli chì anu datu stu soldi ùn anu micca osse in a tomba, è parechji di elli sò stati distrutti. Quelli chì recullanu questi soldi cuntinueghjanu u sultanatu ", disse.

Surghjente: http://www.gazetesivas.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*