Üçkuyular Halkapınar Tramway Project hè in attesa à l'Organizazione di Pianificazione di u Statu

U pannellu intitulatu "I Presidenti parlanu - Sogni è Realità" urganizatu da a Fundazione di a Cultura di u Populu Corsu di l'Egeu Neru (EKAV) hè statu tenutu in u Centru d'Arte İsmet İnönü. U pannellu hà assistitu u vicepresidentu di u Partitu Populare Republicanu (CHP), Adnan Keskin, u secretariu generale di CHP Bihlun Tamaylıgil, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen, u presidente di u Cunsigliu di a Fundazione di a Cultura Populare di l'Egeu Neru. Dr. Suat Çağlayan, u presidente provinciale di CHP İzmir Ali Engin, i sindaci di u distrittu, i membri di u cunsigliu è i citadini anu participatu.

U sindaco Aziz Kocaoğlu, chì hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti è l'opere di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà ricurdatu chì a Municipalità Metropolitana hà mandatu i novi prughjetti di metro à u Ministeru di i Trasporti 1,5 anni fà è hà dettu: "Pensu chì u nostru Ministru hè statu datu infurmazioni incomplete. " U presidente Kocaoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

Prughjettu di tram Üçkuyular-Halkapinar di a Municipalità Metropolitana è KarşıyakaEnfatizendu chì u prughjettu di u tram chì deve esse realizatu in DLH hè statu appruvatu da DLH, ma l'appruvazioni di l'Organizazione di Pianificazione Statale (DPT), chì aprirà a strada per u creditu straneru, ùn hè micca ghjunta, u presidente Aziz Kocaoğlu dice: "DPT ùn mantene micca a quantità. di passageri chì purterà per ora ", cum'è u mutivu di ùn esse micca inclusu in u prugramma d'investimentu. Cumu i prughjetti di tramvia sò realizati in cità cù una populazione di 4 - 300 mila, chì ùn cuntenenu micca numeri in una cità di 400 milioni di persone cum'è Izmir? Aghju purtatu à l'attenzione di u publicu. Quessi deve esse cunnisciutu da u publicu di Izmir ", disse.

Dichjarà chì si scontranu cù u Ministru di i Trasporti almenu una volta à settimana, u sindaco metropolitanu Kocaoğlu hà dettu: "Dice chì ci seguita. Ùn aghju micca dubbitu nantu à i so boni intenzioni, ma se l'offerta di u tram passa u DPT u più prestu pussibule è cuminciamu à invistisce, avemu fattu un passu seriu per a cità. Avemu trovu a fonte di i prughjetti. Pudete solu tirà a gobba causata da u trasportu cù roti di pneumatici à un certu puntu cù u sistema ferroviariu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*