Enfasi nantu à u serviziu di qualità in u trasportu da u sindaco Zeyrek

L'Architecte Ferdi Zeyrek, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, hà accoltu i presidenti è i gestori di e cooperative di trasportu publicu chì servenu in Manisa. I presidenti di a cooperativa anu felicitatu u presidente Zeyrek è li vulianu successu in u so duvere. U sindaco Zeyrek hà ringraziatu i so invitati per a so visita è hà scambiatu opinioni cù i presidenti è i gestori di a cooperativa nantu à i prublemi è e soluzioni. Dichjarà ch'ellu cunnosce i prublemi di e cooperative è di i cummercianti di trasportu publicu è chì travaglianu per risolve, u sindaco Zeyrek hà dettu: "Aghju cunnisciutu i vostri prublemi dapoi u periodu elettorale. Aghju prumessu chì avemu da fà e suluzioni da sta tavula di novu. Aghju vistu constantemente e vostre lamentele durante u periodu elettorale. Avemu bisognu di parlà di cumu pudemu fà cose inseme chì ùn sò micca state fatte in u passatu. Ne parlemu oghje in sta stanza, ma dumane visiteraghju e cuuperative è ci ne parleremu. "Forse averemu una riunione in a sala di riunioni cù i vostri membri prisenti", disse.

"TI PRENDE CURA DI SERVIR BEN"
Dichjarà chì u so scopu hè di creà u sensu cumunu, u sindaco Zeyrek hà dettu: "U mo scopu hè di creà u sensu cumunu è micca di vittimisimu. Guadagnemu soldi da stu travagliu, tutti purtemu u pane in casa nostra. Duvemu avè cunduttori chì curanu di noi, è ùn duvemu micca vittime. Intantu, ùn duvemu micca vittimizà i passageri è i citadini chì aspettanu à e tappe. Avemu bisognu di furnisce un serviziu di qualità. Hè u mo duvere di riparà stu dannu à voi quant'ellu permette u bilanciu municipale. Aghju sempre dettu questu durante u periodu elettorale. Pruvate di serve bè. Di sicuru, vi farà soldi è aghju prumessu chì aghju allughjatu a strada per questu. In questu cuntestu, avemu fattu assai matematica per circa 2 ghjorni. Avemu esaminatu cumu Istanbul, Izmir è Kocaeli facenu stu travagliu. Passemu à u sistema di prugressu per chilometru, ùn pensate micca à i soldi, pensate solu à serve bè i citadini. Avemu travagliatu in parechje cose matematicamente versu questu. Di sicuru, ùn vi dicu micca "faremu questu". Nisuna cosa. Lasciami prisentà queste à voi, studià è fate a vostra propria matematica; "Pensu chì truveremu un terrenu cumuni", disse.

"ÙN AVERAI MAI OCCHIO À I SOLDI CHE VIENU IN TASCHETA"
Dichjarà chì e pratiche sbagliate in u passatu seranu finite, u sindaco Zeyrek hà dettu: "Ci era ritratti è stampe di l'ex presidente nantu à u spinu di i vostri veiculi chì hà insistitu per voi. Pensu chì questu hè una pratica assai sbagliata. Allora l'autobus hè u vostru, è hè a vostra fonte di ingressu. Ùn aghju mai, mai avè un ochju nantu à i soldi chì entra in a vostra sacchetta. In fatti, faraghju tuttu ciò chì possu per riempie e vostre sacche. Perchè guadagnà soldi in modu chì pudemu avè veiculi di qualità megliu, furnisce veiculi è servizii di qualità megliu per chì i citadini ponu esse felici ", disse.