392 corpi truvati in una fossa di u Gaza Nasser Hospital

L'autorità di Gaza anu dettu chì 392 corpi sò stati trovati in fosse di massa in l'Hospital Nasser in a cità Khan Younis di Gaza. Anu dettu chì più di 160 persone sò state identificate eri è un totale di trè fosse sò state truvate in l'uspidale.

U Sicritariu Generale di l'ONU chjama à una investigazione internaziunale nantu à e tombe di massa in l'Hospital Nasser in Gaza. L'ufficiali di Gaza anu dettu chì 392 corpi sò stati truvati in trè fosse cumuni dopu chì l'armata israeliana abbandunò l'uspidale.

L'armata israeliana ritirò e so forze da Khan Younis à u principiu di u mese. L'armata nega di sepultura di e persone in e fosse cumuni è dichjara chì i Palestiniani anu scavatu una fossa cumuni in l'Hospital Nasser parechji mesi fà. L'ufficiali in Gaza dicenu chì circa un centu di persone sò stati intarrati in l'uspidale prima chì l'armata israeliana attaccà.

U Sicritariu Generale di l'ONU hè a sözcüEllu disse chì anu dumandatu una investigazione internaziunale nantu à a materia. Tuttavia, ùn hè micca chjaru quandu una tale investigazione puderia principià perchè l'accessu à Gaza dipende da l'appruvazioni di parechji paesi, cumpresu Israele.

L'urganisazione non-guvernamentale Amnesty International hà ancu dumandatu una investigazione nantu à e tombe di massa in l'Hospital Nasser, è ancu in e tombe in l'Hospital Al-Shifa in Gaza.