Hè statu determinatu chì a strada di u prugettu Highway Tube Crossing, chì passerà sottu à u Bosforu, ùn era micca inclusa in i piani.

Hè statu determinatu chì a strada di u prugettu Highway Tube Crossing, chì passerà sottu à u Bosforu, ùn era micca inclusa in i piani.
U prughjettu di l'Autostrada Tube Crossing, chì passerà sottu à u Bosforu, hè statu adattatu per u prughjettu di trasfurmazioni chì permetterà à Haydarpaşa di esse adupratu cum'è centru cummerciale è turisticu.
Tuttavia, a causa di u fattu chì a strada di u prughjettu di u Tube Crossing ùn era micca inclusa in i piani, a zonificazione cummerciale data à i terreni TCDD hè stata trasfurmata in una zona verde. A strada di u prughjettu di u Bosphorus Tube Crossing hè stata inclusa in i piani di zonificazione di u prughjettu di u Portu Haydarpaşa, unu di i prughjetti più prestigiosi in Istanbul. In l'accordu di u pianu chì trasformerà e regioni Harem è Haydarpaşa in centri turistici è cummirciali, i terreni appartenenti à TCDD sò stati purtati in l'area di serviziu publicu. A dumanda riguardanti a cunversione di terreni TCDD, chì sò designati cum'è Area di serviziu municipale è facilità suciale, in una zona cummerciale hè stata accettata in a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul u 13 d'aprile di u 2012.
Tuttavia, in l'esame realizatu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hè statu determinatu chì a strada di u prughjettu di l'Autostrada Tube Crossing, chì passerà sottu à u Bosforu, ùn era micca inclusa in i piani. In a lettera mandata da u Ministeru, hè statu dichjaratu chì ci sò limiti di avvicinamentu di edifiziu nantu à a strada di u passaghju di u tubu chì permetterà u passaghju di i veiculi, ma ùn era micca cunsideratu perchè ùn era micca inclusu in i piani. Hè statu dichjaratu chì sta situazione pò causà prublemi in u futuru è hè statu dumandatu chì a regulazione necessaria sia fatta. In cunsiquenza, a terra situata nantu à a strada di traversata di u tubu hè stata cunvertita da un sviluppu cummerciale à una zona verde.
PERDITA DI DIRITTI COMPENSATE
TCDD hà dichjaratu chì ci era una restrizione di custruzzione per via di u passaghju di u tubu è hà dumandatu chì i diritti persi sò ristabiliti in una altra parte di u prugettu. U Cunsigliu di a cità hà trasfurmatu u percorsu in una zona verde è hà impostu una pruibizione di custruzzione. Hè statu decisu di cumpensà a perdita di diritti derivanti da a re-zonificazione di i terreni TCDD in una altra parte di u prugettu.

Fonte: SABAH

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*