11th Anniversary of Pamukova Train Wreck

11th Anniversary of Pamukova Train Accident: A Càmera di l'ingegneri meccanichi (MMO) hà dichjaratu chì durante u regnu di u Partitu AK, i ferrovii anu regressu cumparatu cù u periodu republicanu, chì u guvernu AKP hè statu u mantene e pulitiche in favore di l'autostrade dapoi u 1950, è chì a decadenza di e ferrovie cuntinueghja.

MMO hà fattu una dichjarazione scritta annantu à l'41 anniversariu di l'accidentu di "trenu acceleratu" di Pamukova, chì hà risultatu in a morte di i citadini 81 è a ferita di i citadini 11. In i rapporti di trasportu è ferrovie preparati, hè statu dichjaratu chì u 41 per centu di e linee cunvinziunali di e ferrovie è u 38 per centu di e ferrovie totali sò stati custruiti prima di a Republica, è hà dettu: "Una media di 1923 km per annu trà 1950 è 172, quandu e pussibulità di u paese eranu assai limitati; Dopu à u 1950, quandu l'uppurtunità ecunomiche di u paese si sviluppau, una media di 195 km di ferrovia hè stata custruita per annu.

-'L'AUTOSTRADE SÀ STATE SPUSSE À U SEGUNDU PIANU'

In a dichjarazione fatta da l'MMO, hè statu dichjaratu chì e ferrovie sò state messe in sfondate in favore di e pulitiche di trasportu stradale dapoi l'anni 1950, è hà dettu: "In u 1950, i tassi di trasportu ferroviariu eranu 42.2 per centu per i passageri è 55.1 per centu. per merci. Oghje, u trasportu ferroviariu hè diminuitu à 1.1 per centu per i passageri è 4.6 per centu per u trasportu. U guvernu AKP hè stata a continuazione di e pulitiche in favore di l'autostrade dapoi u 1950, è a diminuzione di e ferrovie cuntinuau. Cum'è riflette in e statistiche di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia, u trasportu ferroviariu era 2000 per centu in i passageri in 2.2, ma hè diminuitu à 2014 per centu in 1.1. U tassu di carica, chì era 2000 per centu in u 5.3, hè diminuitu à 2012 in u 4.6. In u stessu periodu, u trasportu stradale hè cresciutu da 86.7 per centu à 89.8 per centu in u trasportu, è hè diminuitu da 95.9 per centu à 89.8 per centu in i passageri per via di a migliione di u trasportu aereu.

-"A LIQUIDAZIONE FINALE DI TCDD SIA REALIZZATA CUN 159 ANNI D'ACQUISIZIONI FERROVIARIE"

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì a Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu in Turchia hè entrata in vigore l'1 di maghju di u 2013, è i seguenti sò stati nutati:

"Durante a regula AKP, i servizii ferroviari sò stati ristrutturati, liberalizzati è aperti à u mercatu per motivi di armonizazione cù l'UE in u quadru di principii cumpetitivi. A Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu per a strutturazione di a Direzzione Generale di a Republica di Turchia State Railways Enterprise (TCDD) cum'è operatore di l'infrastruttura ferroviaria è a creazione di una sucietà chjamata TCDD Taşımacılık AŞ, chì serà un operatore ferroviariu. , intrutu in vigore u 01 di maghju di u 2013, è a gestione di u trenu hè stata aperta à u settore privatu. Cù a Legge nantu à a Ristrutturazione di a Direzzione Generale di TCDD Enterprise è l'istituzione di Turkish Railway Transportation Inc., a liquidazione finale di TCDD hè stata realizata cù 159 anni di guadagni di ferrovia, chì anu pros and cons in tuttu. A lege hà previstu rigulamenti detallati in quantu à a vendita di immubiliarii, privatizazione è i travagliadori ferroviari. TCDD hè stata disintegrata è incorporata, un mudellu chì cunsidereghja i bisogni di u mercatu liberu invece di un accostu di serviziu publicu hè statu pigliatu cum'è una basa, l'immubiliarii TCDD anu cuminciatu à vende; L'impiegati sò sottumessi à forme di travagliu precari. Cù a cummercializazione è l'apertura di a ferrovia dopu à a terra è a via aerea, un colpu maiò hè statu trattatu à u dirittu di u publicu à u trasportu economicu è basatu in serviziu publicu.

1 Comment

  1. U MMO hà pruvatu à distorsionà a "liberalizazioni di e ferrovie" distortendula. E so allegazioni sò completamente sbagliate. Ancu i partiti di l'uppusizione ùn anu micca voce sti affirmazioni. Allora u MMO deve spiegà à quale serve contru à u guvernu (da quì l'innuvazioni, bè. è cattivu). Chì si pò aspittà di quelli chì marchjanu sottu bandiere rosse in manifestazioni ?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*