A prova di u trafficu finisce cù l'anellu di Marmara durante e vacanze

pulitura di trafficu in vacanze
pulitura di trafficu in vacanze

A prova di u trafficu durante e vacanze finisce cù l'Anellu di Marmara: U prublema di trafficu chì entra è esce da Istanbul, chì si trasforma in un incubo soprattuttu durante e vacanze, finisce cù l'Anellu di Marmara. Cù u prughjettu "Marmara Ring", chì darà l'uppurtunità di viaghjà intornu à Marmara sia per strada sia per ferrovia, a cunnessione di Istanbul di e regioni Anatolia, Mediterraniu, Mar Neru è Egeu serà eliminata da a linea Adapazarı-Kocaeli.

A prova di trafficu vissuta quandu entra è esce da Istanbul hè ghjunta à a fine. L'ingressu è l'esce da a cità, chì dura ore soprattuttu durante e vacanze, diventerà una cosa di u passatu cù u "Marmara Ring". U guvernu accelerà u "Prughjettu Ring", chì darà l'uppurtunità di viaghjà intornu à a Regione di Marmara sia per strada sia per ferrovia. A cunnessione di e Regioni di l'Anatolia, u Mediterraniu, l'Egeu è u Mari Neru cù Istanbul serà eliminata da a Linea Adapazarı-Kocaeli. A maiò parte di i prughjetti seranu implementati in 2015-2016. Cusì, solu TEM è D-100 Highway ùn saranu micca utilizati. E cità d'Istanbul, Kocaeli, Bursa, Balıkesir, Çanakkale è Tekirdağ seranu ricollegate l'una cù l'altru cù l'anelli stradali è ferroviarii. In questu cuntestu, u travagliu nantu à l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir (433 km) è l'Autostrada Marmara di u Nordu (cumpresu u 3u Ponte di u Bosforu) cuntinueghja.

Serà cumpletu da 2019

Kurtköy è Akyazı seranu cunnessi l'un à l'altru cù l'Autostrada Marmara di u Nordu. In fattu, cù l'inclusione di a Strada Costiera di u Mar Neru, a cunnessione di Istanbul serà furnita da u nordu di Adapazarı è Izmit. Cù u ponte da esse custruitu trà cità cum'è Izmir è Balıkesir è Çanakkale, una strada alternativa serà furnita via Tekirdağ. Cù a messa in funzione sia di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir sia di u Ponte Çanakkale, ùn ci sarà micca trafficu di battelli. Siccomu i veiculi preferiranu i ponti, ùn ci sarà micca trafficu di veiculi ligatu à i battelli in Istanbul, Bursa è Kocaeli. Cù l'Autostrada Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir è u Prughjettu di u Ponte di Çanakkale Bosphorus è altre autostrade previste, seranu create novi alternative à i passaghji di u Bosforu di Istanbul per viaghjà è trasportu trà l'Egeu, l'Occidenti di l'Anatolia Centrale, l'Asse Adana-Konya è Mediterraniu Occidentale è Tracia. Hè previstu chì u Marmara Ring serà cumpletu cù tutti i so elementi da 2019.

Ponte di Çanakkale

Cù l'Autostrada Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir è u Prughjettu di Traversata di u Ponte di Çanakkale Bosphorus è altre autostrade previste, una nova alternativa à i passaghji di u Bosforu di Istanbul serà creata per viaghjà è trasportu trà l'Egeu, l'Occidenti di l'Anatolia Centrale, l'Adana-Konya. assi è u Mediterraniu Occidentale è a Tracia. Cù a custruzzione di l'autostrada Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir, chì hà una lunghezza tutale di 352 km, a distanza trà Istanbul è Tekirdağ serà accurtata di 18 km è a distanza trà Istanbul è Çanakkale serà accurtata di 45 km. A distanza trà Istanbul è Çanakkale diminuirà da 3.5 ore à 2 ore. U trafficu urbanu di Istanbul serà alleviatu. I camioni chì portanu carichi d'esportazione ùn saranu micca tirati in parcheggi à certe ore. U pesu nantu à a gola si alluntarà.

Ponte Yavuz Sultan Selim

I dui lati di u Bosforu sò uniti per a terza volta cù u Ponte Yavuz Sultan Selim nantu à l'Autostrada Marmara di u Nordu. U Ponte Yavuz Sultan Selim, cù a so cunnessione cù l'Autostrada di Marmara di u Nordu, riducerà a congestione di u trafficu in l'internu di Istanbul è i ponti di u Bosforu esistenti è permetterà à i veiculi di passà ininterrottamente, in modu sicuru è cunfortu. U ponte serà u più largu ponte di sospensione in u mondu cù una larghezza di 59 metri, u ponte di sospensione più longu cù un sistema di ferrovia nantu à ellu cù un span principale di 1.408 metri, è a torre più alta di u mondu cù una altezza di più di 320. metri. U ponte, chì a fundazione hè stata stabilita u 29 di maghju di u 2013, hè prevista per esse messa in serviziu prima di a fine di questu annu.

Istanbul Izmir Highway

U prughjettu di l'autostrada Istanbul-Gebze-Izmir, chì farà u trafficu autostradale trà Marmara è l'Egeu più veloce, più sicuru è più còmode, hè unu di i prughjetti maiò chì Turchia implementa. Quandu u prugettu entra in opera, e duie regioni industriali è cummirciali di Turchia seranu cunnessi l'una cù l'altru. Cuntribuisce ancu à a vita ecunomica è suciale di e pruvince nantu à a strada di l'autostrada di 433 km, cumpresa l'Izmit Gulf Crossing. Cù a fine di stu prughjettu, a distanza trà Istanbul è Izmir diminuirà da 8 ore à 3.5 ore, è a distanza trà Istanbul è Bursa diminuirà da 2.5 ore à 1 ora. Hè destinatu à apre u trafficu di a sezione Gebze-Bursa è a sezione Kemalpaşa Junction-İzmir cù u İzmit Bay Crossing Bridge à u trafficu à a fine di l'annu.

U prublema di trafficu in Ankara hè ghjuntu à a fine

Ancu s'ellu ùn hè micca quantu Istanbul è Kocaeli, u prublema in Elmadağ, induve a cunnessione cù l'est d'Ankara si faci è induve u trafficu pesante hè sperimentatu, hè ancu risoltu. In questu cuntestu, u Prughjettu di l'Autostrada Ankara-Kırıkkale-Delice serà implementatu. L'offerta hè prevista per esse tenuta in u periodu à vene. In u scopu di u travagliu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hè destinatu à aumentà a lunghezza di l'autostrada di Turchia da 2 mila 282 chilometri à 2023 mila 8 chilometri à a fine di u 30.

Investimentu di 140 miliardi TL in autostrade

L'investimenti in infrastrutture di trasportu è di cumunicazione, chì sò a forza motrice di parechji settori in Turchia, da l'agricultura à u turismu, l'industria à u cummerciu, l'educazione à a salute, sò in crescita esponenziali. Un investimentu di 2003 miliardi TL hè statu fattu per infrastrutture di trasportu è di cumunicazione dapoi u 221.3. Questi investimenti ammontanu à 140 miliardi TL à u settore autostradale, 42 miliardi TL à u settore ferroviariu, 11.7 miliardi TL à u settore aereo, 3.3 miliardi TL à u settore marittimu, è 24.3 miliardi TL à u settore di e cumunicazioni.

12 cità sò stati cunnessi l'un à l'altru da e strade divise in 75 anni

Ci era un totale di 12 mila 6 chilometri di strade divise in Turchia 101 anni fà. Aghjunghjendu 17 mila 615 chilometri à questu, a cifra tutale hè stata aumentata à 23 mila 716 chilometri. Mentri solu 12 pruvince eranu cunnessi trà di e strade divise 6 anni fà, oghje 75 pruvince sò cunnessi trà e strade divise. Strade divise furnisce benefici ecunomichi chì righjunghjenu 15.6 miliardi TL annu da forza di travagliu è carburante. 11.5 miliardi TL di stu risparmiu venenu da e strade divise custruite in l'ultimi 12 anni. Ci hè stata una diminuzione di 3.15 milioni di tunnellate in emissioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*