Tessitura Bursa cù Reti di Ferru Cuntinueghja ghjornu è notte

Fever Work nantu à a Sculpture Tramway in Bursa City Square
Fever Work nantu à a Sculpture Tramway in Bursa City Square

A custruzzione di Bursa cù reti di ferru cuntinueghja ghjornu è notte: Mentre i rails sò stati posti ghjornu è notte nantu à a linea di l'anellu internu di a cità, induve a municipalità metropolitana di Bursa unisce u centru di a cità cù i trasporti muderni, i cummercianti è i citadini di a regione anu dichjaratu. chì Altınparmak hà ritruvatu u so vechju incantu cù a custruzzione di u tram è a migliione di a facciata, anu ringraziatu u presidente Altepe.

L'opere di a Municipalità Metropolitana, chì s'avvicinanu à u scopu di a cità di a marca passu à passu cù i so investimenti chì uniscenu Bursa cù u trasportu, cuntinueghjanu rapidamente à custruisce a cità cù rete di ferru. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà esaminatu i travaglii di stallazione di ferrovie in corso in a strada Altiparmak di a linea T1, chì porterà un trasportu còmode à u centru di a cità è coprerà a piazza di a cità, u stadiu, l'Altiparmak, a Statua, e strade Inonu è Uluyol. U presidente Altepe, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à l'ultimu statutu di u stadiu Altıparmak da u Direttore Generale di BURULAŞ, Levent Fidansoy, hà dettu chì travaglianu ghjornu è notte per finisce i travaglii u più prestu pussibule. U sindaco Altepe hà dichjaratu chì anu u scopu di finisce i travaglii chì cuntinueghjanu intensamente in a direzzione di Ulu Cadde, Darmstadt, Stadyum Caddesi, Altiparmak è Ünlü Cadde in pocu tempu, è hà dettu: "Facemu ogni sforzu per assicurà chì i travaglii sò micca disturbatu. I nostri squadre travaglianu ghjornu è notte. Cù l'opere chì sò andati dapoi 15 ghjorni, avemu stallatu i rails in Altiparmak in gran parte. Purteremu questi travaglii à u livellu di a Moschea Şahabettin Pasha è à e tappe di Çatalfırın. Avemu u scopu di compie a tappa più sfida in Atatürk Street in 1 mese ", disse.

A faccia di Altiparmak hè cambiata

Spieghendu chì anu ancu iniziatu l'arrangiamentu di a facciata di l'edificazioni in a strada Altıparmak, u sindaco Altepe hà dettu: "Altiparmak hà guadagnatu una nova visione è faccia. I travaglii di migliurà di a facciata in e strade Atatürk è Cumhuriyet continuanu ancu in Altınparmak.

U sindaco Altepe hà dettu: "Bursa hà pigliatu una visione muderna di a cità" è hà dichjaratu chì, grazia à l'opere chì portaranu u trasportu mudernu à u centru di a cità, tramvii senza odore, senza fumu, elettrici è muderni seranu utilizati in u centru di a cità. U presidente Altepe hà ancu nutatu chì i travaglii seranu finiti in pocu tempu è hà ringraziatu i citadini per a so pacienza.

"Ùn vede i servizii hè ingratitudine"

Un citadinu, chì hà dettu chì a cità hè diventata muderna per via di l'opere di a Municipalità Metropolitana, hà dettu: "Quaddu Allah sia cuntentu di voi è di u nostru Primu Ministru. Ùn vede sti servizii hè ingratitudine " è hà dettu ch'ellu prega u presidente Altepe ogni ghjornu. I cummercianti di a regione, invece, anu dichjaratu chì Altınparmak hà ritruvatu gradualmente u so anticu incantu cù a custruzzione di u tram è a migliione di a facciata, è ringraziu u sindaco Altepe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*