U trenu veloce ùn hà micca rallentatu

U Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, chì avemu scontru ieri dopu a riunione di a Cummissione di Bilanciu di u Pianu di l'Assemblea, hà datu a bona nutizia chì l'offerta di u Trenu d'Alta Velocità Yenişehir-Bilecik si terrà dopu à ghjennaghju prossimu.
Quandu stu passu dopu à l'offerta Bursa-Yenişehir tenuta u 30 di dicembre hè finitu, u tempu trà Ankara è Bursa serà riduttu à 125 ore cù un trenu d'alta velocità cù a linea Bursa-Bilecik di 2,5 km.
Intantu, i cambiamenti di locu in alcune di e stazioni discusse di u trenu d'alta velocità sò diventati chjaru. Sicondu u pianu, u locu di a stazione dopu à Bilecik serà situatu in Yenişehir, induve si trovanu a vivaio di a municipalità è u cisterna d'acqua, è in l'aeroportu. Allora serà in 2 posti. A prossima stazione hè in Kazıklı. A stazione di Bursa serà nantu à a sezione di a cità di u flussu trà Balat è Bademli.
U Diputatu di u Partitu AK Bursa è u membru di a Cummissione di u Budget di u Pianu, Hüseyin Şahin, seguita u prublema da u mumentu à u mumentu ... Dopu a riunione cù u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, hà datu a bona nova di u trenu d'alta velocità.

Fonte: Kent Newspaper

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*