L'alberghi seranu custruiti nantu à u Monti Ararat è un telefericu serà custruitu

Per a prima volta in anni, passi seri sò fatti per apre u Mont Ararat à u turismu. L'Uffiziu di u Guvernatore di Iğdır farà di u Monte Ararat u primu centru turisticu in Turchia custruendu strutture turistiche è una funivia, è stabilisce strutture di alloghju simili à l'Arca di Noè.
U guvernatore di Iğdır Mustafa Tamer era accumpagnatu da u sindaco di Iğdır Nurettin Aras, u culonellu di u staffu di u cumandante di a guarnigione Ümit Dündar, u capu di a polizia provinciale Salim Akça, u sindaco di Karakoyunlu Ramazan Hoşhaber, alcuni sindaci di sub-distrettu, rapprisentanti di organizzazioni non governative, Federazione Turistica di Karaca, presidente Alaaddin. U cunsigliu İsmet. Ülker, inseme cù Hüseyin Oktar da a Direzzione Provinciale di Ghjuventù è Sport di Erzurum, si n'andò ieri da Cevro Village di Doğubeyazıt à u Monti Ararat Korhan Plateau.
U guvernatore è a so delegazione, chì anu stallatu u campu in Korhan Plateau, un vechju stabilimentu à una altitudine di circa 3 500 metri, anu fattu investigazioni quì. U guvernatore Mustafa Tamer, chì hà fattu una dichjarazione à i membri di a stampa in Yayla, hà dettu: "Unu di i prughjetti più impurtanti chì avemu pensatu di implementà era di purtà u Mont Ararat in u turismu. Per questu scopu, avemu stabilitu una cumpagnia chjamata "Iğdır Power Union Joint Stock Company". Faremu tutti l'urganisazioni non governamentali partenarii cù sta cumpagnia. Prima di tuttu, avemu a pianificazione di custruisce una catena d'alberghi, un sistema di funivia è un mudellu di ristorante di nave chì s'assumiglia à l'Arca di Noè in cima in a Regione di Korhan. Vulemu include i nostri citadini chì sò in bona cundizione finanziaria cum'è partenarii in a cumpagnia chì avemu stabilitu. Chì quelli chì sò partenarii in a cumpagnia chì avemu fundatu o quelli chì ùn ci sustenenu micca, ùn ci criticanu micca ", disse.
Pigliendu a parolla dopu chì u guvernatore Mustafa Tamer, u sindaco di Iğdır Nurettin Aras hà dettu in u so discorsu: "Caru guvernatore, hà iniziatu l'apertura di u Monti Ararat à u turismu. Ùn ci hè micca vultà in daretu, ci vole avà à travaglià per avanzà. A nostra porta hè aperta à tutti quelli chì ci sustenenu. Ma quelli chì ùn sustene micca ùn deve esse un impedimentu, vale à dì, ùn deve micca mette gazelle. Lutteremu cù tutte e nostre forze cum'è populu Iğdır, indipendentemente da a classe, razza o etnia. U paisaghju chì hè apparsu quì oghje hè assai bellu, continueremu questu ".
In u so discorsu, u presidente di a Federazione di l'Alpinismo Alaaddin Karaca hà dettu: "Cum'è a Federazione di l'Alpinismo, avemu sempre cunsideratu appruvatu d'investisce in i pendii sittintriunali di e muntagne. U latu Iğdır di u Monti Ararat hè assai adattatu per questu. Ci hè un sustegnu infinitu da noi per l'investimentu da fà quì ", disse.

Surghjente: http://www.porttakal.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*