I servizii di treni d'alta velocità in Konya rallintatu per via di u furtu

Mentre chì u latru chì arrubbava i cavi di sicurezza chì andavanu à a linea di treni d'alta velocità in Konya hà causatu i viaghji à rallentà, u suspettatu hè statu pigliatu in pocu tempu.
- U latru chì arrubbava i cavi d'energia è di sicurità chì andavanu à a linea di treni d'Alta Velocità in Konya hà causatu l'interruzzione di i viaghji. Agendu cù l'emergenza di u malfunzionamentu, a pulizza hà pigliatu u latru cù i cables chì hà arrubbatu dopu à a caccia.
L'incidentu hè accadutu nantu à a linea di Trenu High Speed ​​​​in u District Horozluhan di u distrittu cintrali di Selçuklu. Sicondu l'infurmazioni ottenute, un signalu d'avvertimentu hè vinutu da a linea ferroviaria quandu u trenu d'alta velocità hà iniziatu a spedizione Konya-Ankara. Dopu, l'autorità anu signalatu a situazione à a pulizza per a causa chì u sabotage o l'intrusi anu causatu danni. E squadre affiliate à a Direzzione di a Branca di a Sicurezza Pùbblica, chì si n'andò subitu à a scena, anu realizatu chì una persona era scappata in bicicletta. Dopu à a caccia, u biker hè statu pigliatu da a pulizza in pocu tempu. Risultava chì l'arrestatu era Mustafa K. (30), chì hà guasi 30 records per u furtu, è intrutu in a linea di treni d'alta velocità è arrubbatu tagliendu i cavi chì assicuranu a sicurità di u sistema ferroviariu, chì hà bassu. tensione elettrica. Mentre a polizia pigliò i cavi, u suspettatu arrestò a persona. Hè stata dichjarata chì Mustafa K, chì hè statu catturatu suspectu di furtu, hà dettu in a so dichjarazione: "Eru disoccupatu è avia bisognu di soldi, aghju arrubatu i cables per vende".
Per d 'altra banda, hè statu amparatu chì, per via di u tagliu di i cavi, chì assicuranu a sicurità di u sistema ferroviariu, a vitezza di i servizii di treni d'alta velocità hè stata ridutta per un tempu è duverebbe esse fatta cù traccia di l'ochji. di i machinisti.

Surghjente: http://www.habercity.net

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*