U prughjettu di a ferrovia di Mozambique di u gruppu minerariu basatu in Kazakhstan ENRC serà finitu à principiu di 2016

Hè dichjaratu chì u prughjettu di a linea ferroviaria di u gruppu minerariu basatu in Kazakhstan Eurasian Natural Resources Corporation Plc., chì serà utilizatu per u trasportu di carbone da a pruvincia di Tete à u portu di Nacala in ENRC, Mozambicu, hè previstu di esse cumpletu in principiu. 2016.
A cumpagnia pensa à inizià a custruzzione in u primu trimestre di u 2014, mentre chì i servizii di treni sò previsti per principià à a fine di 2015 o principiu di 2016. Hè dichjaratu chì a linea ferroviaria, chì avarà una capacità annuale di 40 milioni di mt, è a terminal di carbone in Nacala pò trattà di 60 milioni di mt di carbone quandu hè necessariu.
Tuttavia, u guvernu mozambicanu hà ancu pensatu à investisce $ 12 miliardi in a riparazione di e ferrovie trascurate è à migliurà a cundizione di i porti per spinta l'esportazioni da a pruvincia di Tete, chì hà i più grandi campi di carbone in u mondu.

Fonte: SteelOrbis

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*