Funivia chì vene à u Castellu di Ankara

In u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, hè statu decisu di inizià i travaglii per a funivia di u Castellu di Ankara per aumentà ancu u putenziale di u Castellu di Ankara, una di e zone turistiche più impurtanti di a Capitale.
U Rapportu di a Cummissione di Turismu, preparatu per fà u travagliu necessariu nantu à ciò chì pò esse fattu à u Castellu di Ankara, in particulare u telefericu, hè statu discutitu in u Cunsigliu Municipale, chì hè statu tenutu sottu a presidenza di u secondu Vicepresidente di l'Assemblea, Davut Erdem. . Dopu chì u rapportu hè statu accettatu à l'unanimità da i membri di l'Assemblea, u rapportu preparatu da a Cummissione Anziane è Desolate hè statu sottumessu à l'appruvazioni di i membri di l'Assemblea.
U rapportu nantu à a determinazione di i bisogni di i citadini anziani è orfani chì vivenu in case di anziani è dormitori, investigandu a dispunibilità di l'aiutu in cunfurmità cù e pussibulità di bilanciu, è l'iniziu di u travagliu necessariu hè statu ancu unanimu decisu da i membri.

Fonte: u vostru Messenger

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*