Konya serà u più grande centru logisticu in Europa

A delegazione KTO hà esaminatu i centri logistichi di Verona, Bologna è Ingolstadt, chì sò trà i più grandi centri logistichi in Europa, è hà ottenutu infurmazione nantu à u funziunamentu di i centri. U presidente di a KTO, Selçuk Öztürk, hà dettu ch'elli piglianu iniziative in quantu à u paese logisticu previstu per esse stabilitu in Konya, cù l'infurmazioni chì anu acquistatu durante u viaghju, è chì volenu chì e cumpagnie di trasportu da Konya participanu à u paese logisticu per esse stabilitu.
A Camera di Cummerciu di Konya hà urganizatu un viaghju d'ispezione in i più grandi paesi logistichi d'Italia è di Germania. Una delegazione di 17 persone, presieduta da u presidente di KTO Selçuk Öztürk è composta da i membri di u Cunsigliu KTO Mecit Tekelioğlu è Zerrin Özel è i membri di KTO chì operanu in u settore di u trasportu internaziunale, hà scontru cù u Centru Logisticu di Verona, chì hè u primu in a lista "Centri Logistici Europei". è hà u titulu di u centru logisticu megliu funziunamentu in Auropa Hà visitatu ancu u Centru Logisticu di Bologna, chì hà classificatu 4th in a stessa lista. A delegazione hà inspeccionatu u Centru Logisticu Ingolstadt, situatu in a Regione Baviera di Germania è cunnisciuta cum'è a cità di a cumpagnia Audi. In più di l'investigazioni di u campu realizate in i centri logistichi in Italia è in Germania, è in e riunioni cù i funzionari di u centru logisticu, l'infurmazioni sò state ottenute nantu à i mudelli di cummerciale di i centri logistichi, e so caratteristiche infrastrutturali, i servizii, i so cuntributi à i centri logistichi. cità in cui sò stati stabiliti, è i so valori ecunomichi è socio-ecunomichi. U presidente di KTO, Selçuk Öztürk, chì hà scontru cù i funzionari di a Camera di Cummerciu di Bologna in Italia in parte di u viaghju, hà ricevutu infurmazioni nantu à u funziunamentu di a camera è e so attività in u centru logisticu. Fornendu infurmazioni à i funzionari italiani nantu à l'ecunumia di Konya, Öztürk hà scambiatu opinioni nantu à tematiche chì l'Italia è Konya cooperarianu mutualmente.
Evaluendu a visita, u presidente di a KTO, Selçuk Öztürk, hà dichjaratu chì anu esaminatu i centri logistichi in Europa in quantu à a fase di creazione di u paese logisticu previstu per esse stabilitu in Konya è ciò chì u travagliu serà fattu quì. U sindaco Öztürk hà dettu: "In parte di a visita, avemu inspeccionatu i centri logistichi di Verona, Bologna è Ingolstadt. Durante u nostru viaghju in Italia è Germania, avemu sceltu centri senza cunnessione portu cum'è esempi di e nostre cità. Grazie à u viaghju induve avemu amparatu nantu à a struttura è u funziunamentu di i centri logistichi, avemu da piglià iniziative in quantu à u paese logisticu previstu per esse stabilitu in Konya. Stabbilimentu di un centru logisticu in Konya hè una necessità per via di a so rapida industrializazione, l'aumentu recente di u cummerciu internaziunale è a so situazione geografica cintrali. "Per d 'altra banda, u nostru viaghju hè stata estremamente utile per i nostri membri chì operanu in u settore di u trasportu internaziunale per esaminà cumu participanu à a strutturazione una volta chì u paese logisticu hè stabilitu in Konya", disse.
I membri di u KTO chì anu participatu à u viaghju supportatu da KOSGEB anu dichjaratu chì u viaghju in u quali anu esaminatu u settore di u trasportu internaziunale era produtivu è ringraziu a Càmera di Cummerciu di Konya per l'urganizazione di l'urganizazione.

Fonte: Dominazione

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*