I scavi, chì sò andati dapoi 8 anni, anu ghjuntu à a tappa finale nantu à i risultati archeologichi scuperti in Yenikapı cum'è parte di u Prughjettu Metro Marmaray.

Nantu à e scuperte archeologiche scuperte in Yenikapı in u scopu di u Prughjettu di Metro Marmaray, i scavi, chì sò andati dapoi 8 anni sottu a presidenza di a Direzzione di i Musei Archeologichi di Istanbul, anu ghjuntu à a tappa finale.
I battelli, l'appartenenza di ogni ghjornu, i materiali nautici, l'impronte è e scuperte di fede scuperte durante i scavi chì purtonu a storia di Istanbul à 8 500 anni fà seranu presentati à i visitatori in u museu chì deve esse custruitu in Yenikapı.
Zeynep Kızıltan, direttore di u Museu di Archeologia di Istanbul è u capu di u situ di scavi di Yenikapı, hà ricurdatu chì anu iniziatu scavi archeologichi per via di i prughjetti realizati da u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni è a Municipalità Metropolitana di Istanbul per risolve i prublemi di trasportu. di Istanbul.
Dichjarà chì e scavi cuminciaru à 2004 metri sopra u livellu di u mari in 3 è cuntinueghjanu attualmente à minus 10 metri, Kızıltan hà dettu: "Avemu finitu u 90 per centu di u nostru travagliu sia in Marmaray sia in e zone metropolitane. Avemu una fase di scavi di 10 per centu solu in l'area metropolitana. Tuttavia, i nostri attelli cuntinueghjanu. In stu periodu di 8 anni, sò stati scuperti dapoi oghje insediamenti neoliticu chì appartene à a Republica, à l'Ottumanu, à u Bizantinu è à a preistoria.

Fonte: TimeTurk

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*