Risparmio di 30 milioni di lire per BursaRay cù vagoni di 150 anni acquistati da l'Olanda (News Speciali)

A Municipalità Metropolitana di Bursa risponderà à a necessità di vagoni chì sorgeranu cù a fine di a tappa Kestel di 8 chilometri in 6 mesi, mudernizzandu i vagoni di 30 anni chì hà compru da Rotterdam, Paesi Bassi. 44 di i 20 vagoni chì escenu da u Metro di Rotterdam seranu pezzi di ricambio, è i cumpunenti elettrici di i 24 vagoni chì sbarcaranu nantu à a ferrovia seranu mudernizzati in Germania. I vagoni, chì e parti elettriche sò state rinnuvate, saranu messe in serviziu rinnuvà u sistema di sedi in Bursa. A Municipalità Metropolitana, chì prima compru ogni vagone da Bombardier per 3,1 milioni d'euros, averà risparmiatu 24 milioni di lire in i 150 vagoni chì utilizerà attualmente.
RayhaberSicondu a nutizia di u situ .com; In precedenza, duie offerte di acquisto di veiculi eranu tenute per Bursaray. U primu di questi era i veiculi Siemens 2 B48, chì eranu in u scopu di a custruzzione BursaRay, è u sicondu era i veiculi acquistati da Bombardier. 80 veiculi Bombardier d'alta tecnulugia, ognunu acquistatu per 3.16 milioni d'euros, sò attualmente aduprati nantu à e linee Bursaray. Dunque, un totale di veiculi 30 serve sottu a gestione di Burulaş nantu à e linee BursaRay, cù intervalli seriali chì superanu 78 minuti.
Attualmente, u numeru di veiculi necessarii in a nova tappa Kestel di 8 chilometri hè almenu 24 è a necessità deve esse soddisfatta urgentemente. Cù l'apertura di u palcuscenicu Kestel, sta necessità cresce ancu di più. Cù u travagliu di Burulaş General Manager, Mr Levent Fidansoy, l'acquistu di veiculi hè statu acceleratu.
In casu di cumprà un novu veiculu, Burulaş pagaria 24 milioni d'euros per 72 veiculi è ùn ghjunghjeria micca à u stadiu Kestel postu chì u tempu di consegna seria di 2 anni. In ogni casu, Burulaş hà compru veiculi usati in boni cundizioni da Rotterdam, Paesi Bassi, cusì risparmià soldi è accelerà u supply of vagons. 24 milioni d'euros sò stati pagati da 125 mila euro per 3 veiculi. Un totale di 3 milioni d'euros sò stati spesi, cù 6 milioni d'euros pagati per pezzi di ricambio è altri costi di rimpiazzamentu. Cusì, a cumpagnia Burulaş hà pagatu 72 milioni di euro invece di 6 milioni di euro è hà risparmiatu 150 milioni di lire in totale.
I testi di i veiculi mudeli 1984 utilizati in Rotterdam sò stati realizati in u centru di cummandu principale di Burulaş è a guida dinamica di gabare hè stata realizata. U restu di i veiculi, ogni 29,8 metri di lunghezza, sò sottumessi à aghjustamenti tecnichi è mudificazioni in Germania. I carri, chì saranu pittati di verde, seranu in serviziu cù l'iniziu di a tappa Kestel.
I veiculi, chì ùn ponenu micca prublemi in quantu à longu, larghezza è altezza, sò abbastanza spaziosi in l'internu, è e so porte sò larghe è estetiche. Hè nutatu chì a velocità di u funziunamentu di i veiculi, chì hè cunsiderata cum'è sopratuttu còmuda per l'ingressu è l'uscita durante l'usu intensivu è a cunvenzione per l'utilizatori di strada disabili, hè ancu abbastanza satisfactoria.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, nutendu chì a sezione di 8 chilometri di u stadiu Bursaray Kestel hè in costruzione, è chì pensanu à inizià u serviziu à a mità di u 2013, hà dettu: "Avemu prima custruitu 9 chilometri nantu à a linea Görükle è Emekt. Cù l'apertura di 8 chilometri, u sistema ferroviariu di 17 chilometri serà messu in pratica. Cù a messa in serviziu di Cumhuriyet Caddesi è a linea T 1, avemu implementatu un totale di 24,5 chilometri in un unicu periodu. Quandu u prugettu hè realizatu, a carica di l'autostrada Ankara serà significativamente ridutta. "L'est è u punente di a cità si scontranu", disse.

Fonte: UAV

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*