A linea di treni d'alta velocità più longa di u mondu apre in Cina

A linea di treni d'alta velocità più longa di u mondu apre trà Pechino è Canton, una distanza di circa 2 chilometri.
U trenu, chì face una media di 300 km / h per ora, viaghja 2 mila 298 km da a capitale Beijing in u nordu à u Canton in u sudu.
Cù u trenu d'alta velocità, u tempu di viaghju, chì hè di 22 ore, serà ridutta à 8 ore. Ci saranu 35 stazioni nantu à a linea di trenu, cumprese e cità maiò cum'è Zhengzhou, Wuhan è Changsha.
A linea ferroviaria serà inaugurata u 26 dicembre, anniversariu di Mao. Cusì, a linea di treni d'alta velocità serà funziunale in permessi di fine di l'annu.
In u stessu tempu cù l'apertura di sta linea, si spera chì una linea serà tracciata nantu à e cunsequenze negative di l'accidentu causatu da a scontru di dui treni d'alta velocità vicinu à Wenzhou in u livante u 23 di lugliu di u 2011, in quale 40 persone sò morti. Hè statu l'accidente ferroviariu più mortu dapoi u 2008.
L'accidentu avia causatu gravi preoccupazioni per a sicurità di a linea di treni d'alta velocità di a Cina. In u mercatu straneru, l'industria ferroviaria cinese hè stata ancu ferita severamente.
Malgradu esse stabilitu in u 2007, e linee di treni d'alta velocità di a Cina anu digià a più grande reta di u mondu. A ferrovia d'alta velocità, chì era 2010 mila 8 km à a fine di u 358, hè prevista per aumentà à 2020 mila km in 16.

Fonte: HaberDiyarbakır

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*