A seconda linea ferroviaria aperta da a Cina à u Kazakistan

Sicondu l'agenzia Xinhua, un trenu di merci da Lienyungang, a cità portu di a pruvincia di Jiangsu orientali di a Cina, hà attraversatu a fruntiera Xinjiang-Kazakhstan è intrutu in Kazakhstan. Mentre hè dichjaratu chì u trenu passava da a cità Kargas di Xinjiang à u Kazakistan, a stessa cità hè prevista per trasfurmà in una reta internaziunale cù autostrade, linee ferroviarie è pipeline.
Mentre hè nutatu chì u costu di a ferrovia in u cruciamentu di Kargas hà custatu u latu cinese 962 milioni di dollari, hè previstu di allevà Alatav, chì hè a prima linea custruita. A linea ferroviaria, chì furnisce u passaghju da a Cina à u Kazakistan è l'Asia Centrale, porta 15,6 milioni di tunnellate di carica.
Cù quest'ultima linea, u passaghju di Kargas hè previstu di trasportà una media di 2020 milioni di tunnellate di carichi annu per u 20 è 2030 milioni di tunnellate di carica per u 35 à traversu a terra, u ferru è l'oleodudu.
A Cina hè stata recentemente prufonda a cooperazione cummerciale è ecunomica cù i paesi di l'Asia Centrale, è sopratuttu usa a regione autonoma di Xinjiang Uyghur, chì cunfina cù questi paesi. Sicondu i figuri ufficiali di a dogana, hè nutatu chì u cummerciu trà a regione Xinjiang è 5 paesi di l'Asia Centrale hè cresciutu à 16,98 miliardi di dollari l'annu passatu.
Un centru di cummerciu liberu trà a Cina è u Kazakistan hè statu stabilitu in a cità di Kargas l'annu passatu.

Fonte: Yapı.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*