L'effettu di e spedizioni YHT nantu à u turismu

Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, chì hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu di u 60u Anniversariu di l'Unione Demiryol-İş tenuta in Afyonkarahisar, hà dettu chì YHT è e ferrovie sò diventate una pulitica statale cù u guvernu di u Partitu AK.
Dichjarà chì anu preparatu un pianu d'azzione per a custruzzione di treni d'alta velocità cù opere infrastrutturali, è ancu i travaglii di rinnuvà e linee è di custruisce novi linee per rinfurzà a ferrovia, u Ministru Yıldırım hà dettu: "In u passatu, e ferrovie sò state dimenticate. I ferrovie sò stati abbandunati à u so destinu. È quandu avemu ghjuntu, a ferrovia custruita annu era menu di 1 chilometru. Oghje, a quantità media di strade novi annu hè di 135 chilometri. I prughjetti in corso sò più di 3 mila chilometri. U tutale di i prughjetti stradali chì sò stati rinnuvati cumplettamente hà superatu i 6 500 chilometri: in altri termini, avemu rinnuvatu più di a mità di e nostre ferrovie. U numaru di strade incluse in u prugramma quist'annu è destinate à esse rinnuvate hè di 800 chilometri.
U NÚMERU DI PASSAGERI TRANSPORTATI IN U TRENU VELOCE SUPERA 6,5 MILIONI
Ricordendu chì a sezione Ankara-Eskişehir di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul hè stata finita è messa in serviziu, u Ministru Binali Yıldırım hà dichjaratu chì cù l'apertura di a linea Ankara-Konya, i passageri chì vanu à Ankara anu cuminciatu à preferite trenu d'alta velocità. Dichjarà chì u numeru di passageri trasportati nantu à i servizii di treni d'alta velocità Ankara-Eskişehir è Ankara-Konya s'avvicina à 7 milioni, Yıldırım hà dettu: "U numeru di passageri trasportati in queste duie linee finu à a data hà superatu 6,5 milioni. Attualmente, u 73 per centu di e persone viaghjanu in treni d'alta velocità trà Eskişehir è Ankara. In precedenza, sta tarifa era di 3 per centu in i servizii di treni regulari. A rata di scuntrà u trafficu trà e duie cità in trenu hà aumentatu da 3 per centu à 73 per centu. Calcule u numeru di persone chì anu persu a so vita in accidenti di trafficu quì. "Ancu s'ellu ùn avemu fattu nunda, ancu s'è no avemu aiutatu à salvà a vita di e persone quì, ci saria abbastanza per noi", disse.
Custruiremu 10 MIL KILOMETRI DI FERROVII NOVU
Spieghendu chì a linea di treni d'alta velocità Istanbul-Ankara serà aperta à a fine di l'annu prossimu, u Ministru Binali Yıldırım hà annunziatu chì 11 mila chilometri di novi linee ferroviarie seranu custruite in 10 anni. Yıldırım cuntinuò e so parolle cum'è seguente: "Avemu riddled ogni centimetru di e rampe di Bilecik trà Eskişehir è Istanbul. Avemu purtatu a muntagna à i so ghjinochji. Avemu custruitu viaducti longu 2-2,5 chilometri in quella regione. Di i 100 chilometri, 56 chilometri sò tunnel. Avemu custruitu 9 viadutti è 30 tunnel. Facemu questu in questa geugrafia difficiule in queste cundizioni. Spergu chì, à a fine di l'annu prossimu, apremu u serviziu di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul. À u listessu tempu, apreremu simultaneamente Marmaray, u sognu di i nostri antenati, u sognu di 151 anni. Dopu quì, ci sò e linee Eskişehir-Bursa è Yozgat, Sivas, Afyon è İzmir da Ankara. Per u 2023, custruiremu 4 mila chilometri di novi linee ferroviarie, di quali 10 mila seranu treni d'alta velocità ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*