Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara Izmir

U Ministru Turhan hà datu a bona nutizia chì ùn ci sarà micca disturbu per YHT
U Ministru Turhan hà datu a bona nutizia chì ùn ci sarà micca disturbu per YHT

In u ferraghju 2005 Rapportu Finale di a Strategia Principale di Trasportu di u Ministeru di Trasportu di a Republica di Turchia: A reta più efficaci d'oghje in u trasportu di passageri à distanze di 400-600 km hè treni d'alta velocità. Ùn saria micca sbagliatu di dì chì i treni d'alta velocità è i sistemi ferroviari urbani, chì includenu ancu u principiu di priorità in u trasportu publicu in u trasportu di passageri, seranu i tipi di trasportu basi di u futuru.

A distanza di l'autostrada Ankara-Izmir hè di circa 587 km è u trasportu di passageri stradali dura circa 8-9 ore. U tempu di viaghju tutale per u trasportu aereu trà Ankara è Izmir, cumprese u trasportu, e prucedure aeroportuali è u tempu d'attesa, hè di circa 3 ore 25 minuti.

A necessità di rinfurzà u trasportu trà e cità più impurtanti di u nostru paese, cum'è Ankara è Izmir, hè apparsu. Basatu annantu à sta necessità, u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara Izmir hè ghjuntu à l'agenda.

Stu prughjettu hè custituitu da una nova linea ferroviaria chì partenu da Yenice Village à u 22esimu km di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Konya è ghjunghje à Afyon, è una strada chì prevede a migliurà di a linea esistente chì ghjunghje à Menemen, passendu per u centri pruvinciali di Uşak è Manisa da Afyon. .

Se stu prughjettu hè implementatu, hè previstu di viaghjà trà Ankara è Izmir in 1 ore è 20 minuti, cumprese 2 ora 30 minuti trà Ankara è Afyon è 3 ore 50 minuti trà Afyon è Izmir.

Una offerta hè stata fatta per a sezione Polatlı-Afyon di u prugettu, chì era inclusa in u prugramma d'investimentu 2011.

Ankara-İzmir (via Manisa): 663 km
Ankara-İzmir (via Kemalpaşa): 624 km
Ankara-İzmir (via Manisa): 3 ore 50 minuti
Ankara-İzmir (via Kemalpaşa): 3 ore 20 minuti

ULTIMA SITUAZIONE IN ANKARA - IZMIR HIGH-SPEED TRAIN PROJECT

L'offerta per u studiu di fattibilità è i travaglii di prughjettu di a linea ferroviaria Ankara-Afyonkarahisar-Izmir hè stata fatta da DLH u 23.08.2004.

Certi travaglii di revisione di u prughjettu sò stati realizati nantu à a strada trà Ankara (Polatlı) è Afyonkarahisar, è hè stata fatta una offerta di custruzzione è u cuntrattu hè statu firmatu l'11.06.2012.

Polatlı-Afyon (In costruzione): i punti di misurazione Roper sò stati installati.
Afyon-Eşme (Processu di Prughjettu): I studii di sviluppu di u prughjettu cuntinueghjanu.
Eşme-Salihli (Processu di prughjettu): 17 cumpagnie anu presentatu offerte. U travagliu di a Cummissione cuntinueghja.
Salihli-Manisa (Processu di Prughjettu): 17 cumpagnie presentanu offerte. U travagliu di a Cummissione cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*