Make-up per i Veiculi Metro di Rotterdam per BursaRay (News Speciali)

Sicondu a nostra nutizia precedente; Sicondu l'accordu fattu trà Bursa Metropolitan Municipality / Burulaş AŞ è Rotterdam Train Operator RET, i vagoni Düwag SG2 acquistati sò stati prima acquistati da a cumpagnia di u fabricatore. Alemagna'di Rhinebach esse purtatu à a cità. Quì, i cumpunenti elettrici è elettronichi sò rinnuvati secondu 1500 V DC. Inoltre, l'esterno hè rinnuvatu è più prubabilmente dipintu in u verde Bursa. Ancu s'ellu ùn avemu micca infurmazione nantu à a sustituzione di l'aria condizionata è i sistemi di cumunicazione à bordu, ùn li vedemu micca cum'è un grande prublema.
RayhaberSicondu l'ultime informazioni ricevute da , 2 di sti veiculi sò attualmente trattati in strutture di Burulaş per esse integrati in e linee Bursaray. E cum'è avemu previstu prima, hè dipintu in Bursa verde. L'apparizione di i novi veiculi hè quasi à parità cù i veiculi Bombardier recentemente acquistati.
Burulaş AŞ hà acquistatu 29.8 veiculi usati cù una lunghezza di 44 m da a cumpagnia di metro è tram RET (Rotterdam Electric Tram) di a cità di Rotterdam in Olanda. 19 di sti veiculi seranu smantellati è usati cum'è pezzi di ricambio. Dunque, 25 veiculi per BursaRay seranu nantu à i binari l'annu prossimu cù 19 setti di pezzi di ricambio!
Questi veiculi, chì sò stati acquistati cù i sforzi eccezziunali di Bursa Metropolitan Municipality è Levent Fidansoy, è pruduciuti in a fabbrica Düwag in a cità custiera di l'Olanda, sò adattati per u sistema BursaRay è sò in assai boni cundizioni.
I veiculi, chì ùn ponenu micca prublemi in quantu à longu, larghezza è altezza, sò abbastanza spaziosi in l'internu, è e so porte sò larghe è estetiche. Hè nutatu chì a velocità di u funziunamentu di i veiculi, chì hè cunsiderata cum'è sopratuttu còmuda per l'ingressu è l'uscita durante l'usu intensivu è a cunvenzione per l'utilizatori di strada disabili, hè ancu abbastanza satisfactoria.
Eccu l'ultima vista di i curiosi veiculi d'occasione:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*