I travaglii di a superstruttura di a linea İZBAN Cumaovası-Torbalı cuminciaru cù una cerimonia

I travaglii di a superstruttura di a linea İZBAN Cumaovası-Torbalı cuminciaru cù una cerimonia
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, anu iniziatu i travaglii di superstruttura di a linea İZBAN Cumaovası-Torbalı cù una cerimonia.
U guvernatore di İzmir Mustafa Cahit Kıraç, u ministru Binali Yıldırım, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, u presidente provinciale di u Partitu AK Ömer Cihat Akay, u vicepresidentu di u partitu İzmir, Yusuf Kenan Çakar, u direttore generale di CHP İzmir İzmir Depuleyn Çakar, u direttore generale di İzmir İzmir Depuleyn S. hà assistitu ancu.
Parlendu à a cerimonia di inaugurazione di a linea İZBAN-Torbalı, chì serà custruita cù a cooperazione di TCDD è a Municipalità Metropolitana di Izmir,
U direttore generale di TCDD Süleyman Karaman hà dichjaratu chì a linea İZBAN ghjunghje à 188 chilometri. Spieghendu chì anu ghjuntu à una nova tappa in a fase Torbalı di u prughjettu İZBAN, Karaman hà dettu: "Oghje faremu a prima saldatura ferroviaria. A linea bagged, a fundazione di quale avemu stabilitu u 7 ottobre di u 2011, cuntinueghja cum'è previstu. 1270 pali di elettrificazione cuminciaru à esse eretti. U signale di a linea serà equipatu cù u sistema di signale più altu in u mondu, chì chjamemu u nivellu 2. Semu in u stadiu di finisce a fase di superstruttura. 9 passaggi autostradali è sei stazioni da esse custruiti da İBŞB seranu cumpletati. U prughjettu di Torbalı Seçuk di 26 chilometri hè statu finitu, a fase di custruzzione hè ghjunta. U prughjettu di Aliağa Bergama hè ancu in a fase di fine. Una mappa stradale hè stata tracciata per ghjunghje à 188 chilometri in pocu tempu.
U Ministru Binali Yıldırım, chì hè ghjuntu à u podium accumpagnatu da i canti di "A Turchia hè fiera di voi" è "Rè di e Strade Binali Yıldırım" dopu à Karaman, hà dichjaratu chì a ghjente di Izmir avarà avà l'uppurtunità di viaghjà cun un più còmode. sistema di Torbalı in 1,5 anni, è hà dettu: "A linea İZBAN hè veramente Hè un prughjettu disgraziatu per u populu di Izmir, per u populu di Izmir, è questu prughjettu hè un prughjettu cumuni di u guvernu è a municipalità. Chì avemu dettu: "Se u prublema hè di serve Izmir, allora a pulitica hè dettagli" Hè ciò chì avemu fattu cù questa intelligenza. 214 80 viaghji sò stati fatti, è più di XNUMX milioni di persone viaghjanu in questa linea. E so preghiere sò abbastanza. Basta di i so ringraziamenti. Ùn ci hè bisognu di un altru ringraziu ", disse.
U Ministru Yıldırım hà dettu chì a linea İZBAN serà allargata à Selçuk è Aliağa, è chì i prughjetti sò finiti, è chì İzmir serà dotatu di un sistema ferroviariu.
U Ministru Yıldırım hà spiegatu chì stu travagliu ùn hè micca finitu quì è hà cuntinuatu cusì: "Ora, i prughjetti sò stati finiti finu à Selçuk. Faremu prestu l'offerta per Selçuk. Parteremu da Aliağa à Bergama in 2013. Passu à passu. Cù a nova lege, avemu stallatu in e fruntiere metropolitane quandu eramu à 50 chilometri, è avemu pigliatu sta decisione dopu avè discututu cù a cumuna. Avemu dettu chì equiparemu İzmir da u nordu à u sudu cun un sistema ferroviariu. Ùn finisce micca quì. Avemu rinnuvatu cumplettamente a linea finu à Tire l'annu passatu. Pudemu u trenu Anatolian, chì hè statu custruitu cù i sforzi di 100 per centu ingegneri turchi, in serviziu in Tire. Avemu ancu aumentatu u so numeru. A linea chì continuarà da Ödemiş à Kiraz. Avemu ancu travagliatu nantu à questu ".
U Ministru Yıldırım hà infurmatu chì i travaglii stradali divisi finu à Bayındır-Ödemiş è Beydağ cuntinueghjanu è hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Cuntinuemu a strada divisa finu à Bayındır Ödemiş è Beydağ. I travaglii avanzanu rapidamente. Inoltre, avemu finitu cumplettamente a strada divisa à Kemalpaşa Torbalı. Apriremu a ferrovia di 30 km da Kemalpaşa à Turgutlu à a fine di u prossimu mese. Avemu cuminciatu a custruzzione di rails di ferru è treni d'alta velocità da Ankara à Afyon. A seconda tappa hè Afyon-Uşak-İzmir. Cuminciaremu l'annu prossimu. Transporteremu Izmir, a cità di i primi, à Ankara in trenu d'alta velocità. Ùn era micca abbastanza, avemu avutu una riunione annantu à u prughjettu di l'autostrada Izmir-Istanbul prima di vene quì sta mane. Avemu datu l'ordine di accelerà i travaglii è di finisce l'uscita di l'autostrada da İzmir à una certa distanza in 3 anni. Sapete da Çiğli, avemu allargatu a strada circundante à Koyundere per 5 chilometri. U travagliu cuntinueghja nantu à a cunnessione Harmandalı. Facemu l'offerta per l'autostrada finu à u Çandarlı di l'Egeu di u Nordu, chì hè in custruzzione, è vulemu compie in 3 anni.
Dichjarà chì stanu realizatu un prughjettu cumunu cù a Municipalità Metropolitana di Izmir per u scopu di pulisce a Baia di Izmir, u Ministru Yıldırım hà dettu: "A pulizia di u Golfu hè unu di i prughjetti più impurtanti di Izmir. Questu hè un prughjettu realizatu cumuna da IBŞB è TCDD. Per questu, dui mudelli più recenti - unu da noi è unu da a municipalità - sò draghi pronti cù pompi di fanghi d'alta capacità. Dui canali si apre. Nordu è sudu. U canali sudu furnisce a prufundità necessaria per i navi chì venenu in u portu. U canali di u nordu 16 sguasserà l'alluvium furmatu da u flussu è a circulazione di a baia serà cumpletamente realizata. Ùn ci sarà più inquinamentu in u Golfu. Ancu quì, mettemu a pulitica da parte. Avemu dettu serviziu è partite inseme. Hè u tempu di serve Izmir, micca u tempu di parlà. Facemu a pulitica in e piazze, ma l'amministrazione cintrali, noi, l'amministrazioni lucali farà u serviziu à Izmir in ogni mumentu, in ogni locu. Faremu u nostru megliu per assicurà chì u serviziu ùn hè micca ritardatu ".
RACCONTI I PROGETTI MUNICIPALI
Dopu avè ringraziatu u Ministru Yıldırım per u so sustegnu, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti di a municipalità. Spieghendu chì İBŞB porta 1,5 milioni di persone ogni ghjornu in u trasportu publicu, Kocaoğlu hà dettu: "U trasportu hè un sughjettu chì hè subvenzionatu in u mondu sanu. Ma ancu questu hà un limitu. Ùn hè micca pussibule di esce da questa attività cù l'autobus. I travaglii di superstruttura di a linea İZBAN Cumaovası-Torbalı venenu avà à Torbalı. In 1,5 anni, u sistema suburbanu hà da travaglià. Allora ghjunghjeremu à Bergama è Selçuk. Dopu chì i nostri prughjetti di tram sò stati appruvati da u DPT, sò stati messi à l'offerta è i 235 chilometri Konak è Karşıyaka Purteremu i tramvii. Cù l'estensione di u metro à Narlıdere, l'estensione à Buca è l'estensione di u tram Buca, è a custruzzione di u sistema di metro da Halkapınar à a stazione d'autobus, İzmir entrerà in una era in u sistema ferroviariu. A più grande rete di trasportu di u sistema ferroviariu di Turchia ghjunghjerà à un puntu induve ùn pò micca esse catturata. Facemu questu in cuuperazione cù l'unità di u core è l'intelligenza di u serviziu. I grandi investimenti sò grandi prughjetti. Se ùn investite micca in u trasportu, ùn pudete micca ghjunghje à un certu standard. Per a prima volta, chjassi cù una larghezza di 35 metri sò aperti. U fundamentu di a prima fase di u Prughjettu Flying Path hè statu stabilitu ".
U presidente Kocaoğlu, Konak è Karşıyaka Ellu hà dichjaratu chì stanu aspittendu l'appruvazioni di l'Organizazione di u Pianificazione di u Statu dopu chì a linea di tram hè inclusa in u pianu d'investimentu TCDD è l'appruvazioni di u Sottosecretariatu di u Tesoru per u creditu straneru.
Dumandendu à u Ministru Yıldırım di cuntinuà u so sustegnu, Kocaoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì: Karşıyaka Semu d'accordu cù u sottusegretariu di u Tesoru per e linee di tram per esse incluse in u pianu d'investimentu da TCDD è dopu per u prestitu straneru. Solu l'appruvazioni di DPT hè necessaria. U nostru Onorevoli Ministru hà trattatu stu prublema cun mè sinceramente per almenu 12 mesi è facendu un sforzu. Sè avemu principiatu u più prestu pussibule, averemu realizatu stu prughjettu mentre avemu trovu u prestitu prontu. Vi urgeu à accelerà u sustegnu continuu ".
Parlendu di u novu campu di fiera in Gaziemir, Kocaoğlu hà dettu: "Vogliu dà una bona nutizia chì avemu aspittatu dapoi un bellu pezzu. Spendendu 400 milioni di lire per İzmir, stabilimu a più grande zona fiera di Turchia cù una zona fiera, 285 mila metri quadrati di custruzzione, 113 mila metri quadrati di spazii di mostra interni è spazii aperti in Gaziemir. Facemu 30 fiere. Realizeremu u più grande centru di cungressu di Turchia in a nova zona di fiera. Avemu passatu 35 milioni di lire in espropriazione. 259 milioni di prezzu di offerta. Quandu 50 milioni di lire sò spesi per u so furnishing, IBŞB spenderà 1,5 milioni di dollari in 400 anni, massimu di dui anni, cù e so risorse, è organizzeremu una fiera di 300 ghjorni in a cità, è un grande prughjettu serà firmatu. chì u turismu svilupperà.

Surghjente: http://www.haberexen.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*