Müjde Free to Ride İZBAN è İzmir Metro in Bicyclette

Müjde Free to Ride İZBAN è İzmir Metro in Bicyclette
Cù a decisione presa da a Municipalità Metropolitana di Izmir è TCDD, hè statu decisu di piglià e biciclette nantu à i treni in certi tempi.
A bona nutizia hè ghjunta chì l'amatori di a bicicletta, chì si sò scontrati in faccia cù a municipalità metropolitana di Izmir è i funzionari di TCDD, postu chì e so biciclette ùn sò micca purtate à u trenu di tantu in tantu. Sicondu a nova applicazione, e biciclette seranu permesse in İZBAN, chì passa trà a linea di metro di a municipalità è Aliağa - Menderes. I ciclisti, chì scontranu una nova applicazione in u novu annu da u principiu di l'annu, viaghjanu avà senza prublemi.
Hè liberu di cavalcà l'İZBAN è u Metro İzmir in bicicletta in certi tempi è carri
Sta decisione, guidata da a municipalità, chì hà aumentatu a so capacità per via di a dumanda eccessiva di i citadini è hà aumentatu u nùmeru di trasportu di passageri ogni ghjornu, serà implementata à certi tempi. L'autorità, chì anu esaminatu l'ore di travagliu di u metro di e grande cità cum'è Parigi, Pechino, Londra è Mosca è e pratiche quì, anu purtatu ancu un certu intervallu di tempu è ora per i ciclisti. L'amatori di u ciclismu puderanu cullà nantu à i vagoni cù e so biciclette trà 09:00 è 11:00 durante a settimana è u sabbatu. A sera, pò esse usatu finu à l'ultima volta dopu à 20:00. Sta pratica hè stata allungata un pocu più per dumenica, mentre ch'ella era permessa durante l'ora senza passageru. Mentre era decisu di andà in bicicletta dopu à 20:00 à a sera, l'ora di a matina hè stata allargata da 09:00 à 12:00.
INITIATIVE AUTORITÀ
Mentre chì un certu tempu era stabilitu per i ciclisti, hè statu decisu di fà arrangiamenti in i carri. Un vagone hè statu postu nantu à ogni unità per chì un ciclista ùn disturba micca l'altri è ùn avè micca prublemi cù i passageri normali. Questi vagoni ghjunghjeranu à u puntu pre-marcatu quandu ghjunghjenu à a stazione. I passageri chì aspittàranu quì puderanu cullà nantu à u carru cù e so biciclette.
Inoltre, mentre i travaglii per a custruzzione di garages è parcheghji per e biciclette in e stazioni cuntinueghjanu, à l'iniziativa di i capi di stazioni di metro è di i gestori rispunsevuli, i ciclisti ùn ponu micca permessi, soprattuttu à i tempi speciali cum'è i ritorni dopu à u partitu. , manifestazioni, manifestazioni, induve u trafficu hè pesante.
AZIONI FATTE
Per d 'altra banda, in i ghjorni passati, İZBAN A.Ş. è İzmir Metro A.Ş. Avia prutestatu a pruibizione di e biciclette in i metro implementata da L'amatori di u ciclismu, chì anu pruvatu à attruverà l'attenzione cù e canzone chì cantavanu, reagiscenu à a decisione.
Tempi è regule per a bicicletta nantu à i treni Izmir Metro è Izban
I passageri chì volenu andà in bicicletta nantu à i treni Izmir Metro è Izban
A settimana è u sabbatu 09:30 - 11:00 è 20:00 - 00:00
A dumenica, ponu viaghjà nantu à e so biciclette trà 05:00 - 09:00 è 20:00 - 00:00.
I passageri in bicicletta puderanu accede à u sistema paghendu 1 ride per a so bicicletta (tariffa kentkart).
E biciclette saranu abbassate è fora di a piattaforma solu usendu a scala fissa.
E biciclette ùn saranu micca trasportate cù l'aiutu di escalatori è ascensori.
I passageri in bicicletta entreranu solu per e porte marcate di u primu è l'ultimu vagone di u trenu.
E biciclette ùn saranu micca purtate fora di a porta induve entranu in u trenu.
U ciclistu serà rispunsevuli di ogni dannu à a stazione, u trenu o u passageru.
I veiculi cù un sistema di propulsione (bicicletta elettrica, motocicletta, etc.) ùn puderanu micca cullà nantu à i treni.
E biciclette ùn puderanu micca trasportà a carica in una manera chì affetterà negativamente l'affari è disturbanu i passageri.
L'ufficiale di a stazione è a securità puderanu aduprà l'iniziativa quandu u cunsidereghjanu necessariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*